Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt blødning i halvannet døgn. Det er i ferd med å avta nå.

Det var mye blod når jeg oppdaget blødningen, men etter det kun blod flekker. Tror vel selv dette var en SA, men er ikke sikker..

Trodde man da hadde kraftige mens smerter og masse blod, slik er det nemlig ikke med meg.

Synnes situasjonen uanset er dønn fortvilende, men har jo ikke fått vært hos noen lege p.g.a helg.

Noen med råd tips, eller som har vært bort i det samme?

Klem Svale

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94413-bl%C3%B8dning-i-uke-7/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen!

Jeg har blødd 2 ganger under svangerskap.. 1. gang var i uke 7, blødde da ca 1/2 døgn, men ikke mye, og uten smerter - dette ble undersøkt av lege - ingen åpning, og alt ok - fødte et velskapt barn til termin.

2. gang blødde jeg litt i uke 13. Blødde en hel dag, litt og litt - ikke som en mens- bare litt blod - var hos lege: litt åpning, hos gynekolog dagen etter som konstaterte at fosteret var dødt. Spontanaborterte samme ettermiddag - som en KRAFTIG og smertefull mens.

Få det undersøkt først som sist. Ikke bry deg om at det er helg. Dette blir tatt på alvor!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94413-bl%C3%B8dning-i-uke-7/#findComment-526786
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...