Gå til innhold

Er det mange her som har hatt sex ute i naturen

Anbefalte innlegg

Kom på et lite spørsmål etter at jeg leste et svar fra kat-1,og en fjelltur i dag om det er mange her som har hatt sex ute i naturen som på fjellet eller i skogen.Er det litt ekstra spennende, for man kan jo bli oppdaga lettere en hjemme.Dette har jeg faktisk aldri prøvd selv men virker litt tennende må jeg innrømme.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• Amiga

7

• Rørlegger

5

• Kat-1

3

Mest aktive i denne tråden

Joda, oppi kvist, søle, lyng, granbar, maur og gresshopper. Og en del sand og jord.

I bunnen av en robåt skulle du prøve. Eneste sted vi fikk fred for plagsomme småsøsken !

"Joda, oppi kvist, søle, lyng, granbar, maur og gresshopper. Og en del sand og jord."

Nå ble jeg faen skjæra meg skeptisk her.

Du hadde ikke langt lyst hår?

Annonse

Å ja da.... Noen av de beste opplevelsene har skjedd utendørs! En vårdag i skogen, med lijekonvall rundt og masse fuglesang, eller på en holme en varm sommerkveld... Eller oppetter en bjørkelegg på fjellet, både om sommeren og i påska!

Og ja, faren for å bli oppdaget gjør det ekstra spennende! Men jeg tror ikke noen har sett oss...

Gjest cottyman

Har praktisert sex ute i naturen i årevis, det gir ekstra nytelse og store spenninger. Muligheten for å bli oppdaget gjør det ekstra herlig...... finnes snart ikke det sted eller situasjon der det ikke er prøvd ut ....

med en kåt vennine opplever mann det meste......

Annonse

Hvorfor tar du ikke å ber med Kat-1 ut? Du er åpenbart klar for henne!

Ja, jeg har pult ute. Det var lite romantisk, det regnet, jeg var dritings, og det sto ca 5000 menneske like ved.

Pinlige greier.

Man ber vel ikke ut noen her på dette forumet vel, og kat-1 har jo en venn, kanskje hadde ho blitt skuffa når ho traff meg også, selv om jeg trur jeg ikke har skremt noen enda.Det var iallefall innterresant å høre alle erfaringene med sex i naturen, må si jeg blei litt frista.he he.En jeg kjenner hadde seg litt i skogen en gang med ei, plusselig gikk naboen hans seg på dem. Det blei litt pinlig dei første sekunda for begge parter, helt til naboen sa: Ja ja det er no godt vær i dag, og rusla humrende videre.

Ja, jeg har pult ute. Det var lite romantisk, det regnet, jeg var dritings, og det sto ca 5000 menneske like ved.

Pinlige greier.

Man ber vel ikke ut noen her på dette forumet vel, og kat-1 har jo en venn, kanskje hadde ho blitt skuffa når ho traff meg også, selv om jeg trur jeg ikke har skremt noen enda.Det var iallefall innterresant å høre alle erfaringene med sex i naturen, må si jeg blei litt frista.he he.En jeg kjenner hadde seg litt i skogen en gang med ei, plusselig gikk naboen hans seg på dem. Det blei litt pinlig dei første sekunda for begge parter, helt til naboen sa: Ja ja det er no godt vær i dag, og rusla humrende videre.

Pinlige greier.

Selvfølgelig! Det har vel alle...ja, untatt deg da Rørlegger.

Hva jane!! Er det vanlig alså å ha sex i naturen, det er visst mye jeg har gått glipp av gjennom åra, hvor er dei rette damene hen tru, som er tøffe nok til sex i naturen

Folk har blitt bedt ut på dol tidligere, og i enkelte tilfeller har det til og med gått bra.

Den som intet våger, osv.

Ja jeg husker at det stakk i rompa, kvister og steiner. Blåbærsaft farget også.

En gang rett etter at jeg ble skilt hadde jeg sex på Akershus festning bak en busk med en fjorten år yngre mann. Ganske vilt av en respektabel dame i begynnelsen av 40-årene. Har aldri våget å fortelle veninnene mine om denne episoden. De misunner meg villskapen, og måten jeg lever livet på så kanskje jeg skulle hvisket dette til dem også.

Jeg har en drøm om å ha sex på en tropisk strand midt på natta under en palme og helst å få bølgene over meg. Vet ikke helt når jeg kan realisere denne drømmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...