Gå til innhold

Kammerat som tar på meg

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som jeg liker veldig godt. Men jeg syns hele tiden at han tar på meg. Ikke kladder som i skrittet og sånn, men at han klapper meg på ryggen og rufser meg i håret og sånn. Er dette normalt? Han har sagt at han er min beste venn. Jeg tror han er min beste venn også, men jeg er litt usikker på atferden hans. Er han homo eller noe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94416-kammerat-som-tar-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guttegutt18

hmmm...

det virker som om du er oppe i en vanskelig situasjon, men på den andre siden trenger det ikke være slik...

man kan være homo selv om man ikke har feminine tendenser, hvordan oppfører han seg?

hadde det vært meg, tror jeg jeg ville gjort noe som viste hvilken legning jeg hadde, snakt om damer eller noe, for å sett hvordan han reagerte...

gitt små hint.

hvis det blir for nærgående, ville jeg spurt hvor han ville med dette...

ja.. det tror jeg. heldigvis er heldig som har dame og ingen gutter som har et godt øye til meg :)

ikkehypokonder

Jeg tror ikke det er slik noen oppfører seg hvis de er homofil.

En homofil viser som regel respekt over noen de vet er hetro. Jeg tror de ville snakket ut om det, ikke begynt å klå på noen.

Jeg tror nok kameraten din er mindre redd for kroppskontakt enn deg. For han er det sikkert normalt, og mener det bare vennskapelig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...