Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått med meg hva som regnes som gjennomsnittslengde på penis (13.5-14.5 er tall som går igjen), men jeg regner med at dette gjelder erigert penis (håper jeg...). Mitt spørsmål er da: Er det vanlig at penis er betydelig mindre i slapp tilstand enn i erigert tilstand? Finnes det noen tall på gjennomsnittslendge på uerigert penis?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94435-penisst%C3%B8rrelse-i-slapp-tilstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ser ganske liten ut i slapp tilstand synest jeg iforhold til erigert tilstand, den er vel på gjennomsnittet ellers. noen vokser vel seg større enn andres.

Synd jeg ikke har "Mannens underliv" av Purvis her nå.

Lån den gjerne på biblioteket eller kjøp den. Informativ og morsom bok!

Størrelsen i slapp tilstand sier lite om størrelsen i erigert tilstand.

Noen har en stor slapp en som øker kun 10% i størrelse, andre har en liten en som øker 500%.

Hardheten er etter min mening viktigere enn størrelsen.

Dessuten har alle kvinner sansen for en mann som slikker deilig og kan finne g-punktet og klitoris.

Dette finnes det ikke noe fasitt svar på tror jeg. Noen er små og blir veldig store, andre er store og blir ikke noe særlig større når de er stive og andre igjen er store i slapp tilstand og blir veldig store i stiv. Med andre ord sier ikke en slapp pikk noe som helst om hvor stor den blir i stiv tilstand.

Det Riksklysa sier stemmer ikke så veldig godt tror jeg. Til opplysning er min 11 cm i slapp tilstand og etter hans teori skal jeg da ha en på ca. 33 cm.

Fins mange typer på "markedet": de lange som ikke blir lengre, de bittesmå som blir litt større, de lange som blir enda større, de bittesmå som blir digre osv. I tillegg kommer jo tykkelsen som jo ikke er helt uvesentlig...(men herregud - ikke få "prestasjons"angst nå, for gutter med dårlig selvtillit er de dårligste elskerne; uansett størrelse!)

Kilde: jentekvelder etter titting på Sex & the City...

Annonse

Hvilken relevans har dette? Skal lengden i slapp tilstand ha noe å si må det være fordi den er slapp når du skal ha sex og da har du større problemer.

Det er vanskelig å måle i slapp tilstand, da den kan trekkes ut. I tillegg varierer lengden i slapp tilstand, bl.a. av temperatur.

Fins mange typer på "markedet": de lange som ikke blir lengre, de bittesmå som blir litt større, de lange som blir enda større, de bittesmå som blir digre osv. I tillegg kommer jo tykkelsen som jo ikke er helt uvesentlig...(men herregud - ikke få "prestasjons"angst nå, for gutter med dårlig selvtillit er de dårligste elskerne; uansett størrelse!)

Kilde: jentekvelder etter titting på Sex & the City...

Fins mange typer på "markedet"

*he,he*

Si meg, hvor ligger dette "markedet?"

Hvilken relevans har dette? Skal lengden i slapp tilstand ha noe å si må det være fordi den er slapp når du skal ha sex og da har du større problemer.

Det er vanskelig å måle i slapp tilstand, da den kan trekkes ut. I tillegg varierer lengden i slapp tilstand, bl.a. av temperatur.

Jeg synes det har relevans. Det er en del situasjoner i dagliglivet man viser frem sin uerigerte penis (dusj etter trening, etc.), og det er ikke kult at den ser veldig liten ut da.

Jeg synes det har relevans. Det er en del situasjoner i dagliglivet man viser frem sin uerigerte penis (dusj etter trening, etc.), og det er ikke kult at den ser veldig liten ut da.

Hvordan kan din etterhvert nyervervede kunnskap og gjennomsnitlig lengde på slappe pikker gjøre det lettere for deg i hverdagssituasjoner?

En pikk er som den er, uavhengig av hva man vet om gjennomsnittsstørrelser på mange pikker...

Håper det ikke er så mange situasjoner i daglivlivet du viser fram din penis.

Har det noe å si da? Selv ser jeg lite på andre menns peniser og bryr meg ikke om størrelsen på andre. Den har uansett ikke noe å si for meg.

Annonse

Ulv I Faarikaal

En mann jeg hørte en gang sa til en annen mann: "Vil du bytte en som tar seg godt ut i dusjen med en som funker i senga ?"

Fasiten fins ikke, og en på 3-5 cm kan bli 15-20 uten problem. Kulde, svette og andre påvirkninger kan få junior til å bli nesten borte, men det er fysiologien som beskytter den mot f eks forfrysninger.

Synd jeg ikke har "Mannens underliv" av Purvis her nå.

Lån den gjerne på biblioteket eller kjøp den. Informativ og morsom bok!

Størrelsen i slapp tilstand sier lite om størrelsen i erigert tilstand.

Noen har en stor slapp en som øker kun 10% i størrelse, andre har en liten en som øker 500%.

Hardheten er etter min mening viktigere enn størrelsen.

Dessuten har alle kvinner sansen for en mann som slikker deilig og kan finne g-punktet og klitoris.

Takk for oppmuntrende svar soleil

Gjest super_taper

Men hjelpe meg, ingen tar notis av en liten uerigert penis. Det er rett og slett praktisk å ha en liten pikk dersom man ikke ønsker oppmerksomhet.

Gjest super_taper

Tja, jeg hadde ikke hatt noe imot et solid bul i boxeren, men slik er det nå engang ikke...

Da får du heller fremheve andre attributter. Du kan feks bruke ei frilynt venninne som kleskonsulent. Noen damer har helt fantastisk innsikt på dette området.

Men hjelpe meg, ingen tar notis av en liten uerigert penis. Det er rett og slett praktisk å ha en liten pikk dersom man ikke ønsker oppmerksomhet.

helt enig der!

det er KJEMPESTYGT med menn som går i trange bukser med en kjempesvær pikk inni som ikke er erigert engang.

det spiller da ingen rolle så lenge begge to er tilfreds i senga? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...