libola Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg og gubben har problem nå,jeg har null sexlyst, og det sliter på forholdet her. Det begynte etter fødsel for 5,5 år siden, og det har forverret seg siden sist fødsel for 1,5 år siden. Ser liksom på hele sexen som arbeid, legger av tid til det nett som med feks husvasken. Er ikke fornøyd med kroppen min lenger etter keiseersnitt, det kan vel ha litt med saken og gjør. Merket også under en akt der jeg utrolig nok hadde lyst, at jeg fikk panikk. Jeg begynte å skjelve over hele kroppen (er jo normalt det) men jeg likte det ikke, hadde liksom ikke kontroll i det hele tatt og det føltes litt skummelt. Noen med gode råd her. Det sliter veldig på oss begge nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94441-treng-gode-r%C3%A5d-her-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkehypokonder Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja, du er vel ikke den eneste som opplever dette vil jeg tro. Jeg begynner å oppleve dette selv, uten at jeg har født noen barn enda,og det er ikke noe morsomt, for jeg er veldig glad i mannen min, og kunne aldri tenkt meg noen annen. Men jeg har aldri likt å være naken, p.g.a. for lav selvtillit over kroppen min. Det kan være dette det kommer av, siden du sier det er litt p.g.a. keisersnittet. Da er du nødt til å gjøre noe med selvtilliten før du gjør noe med sexlivet, og for all del fortell "gubben" din om dette, så han ikke misforstår. Hvis det ikke er selvtilliten, så kan jeg komme med et råd jeg hørt fra en samlivsekspert: Inngå en avtale med partneren din, at dere ikke får røre hverandre på så og så lenge, mens dere ligger i senge kun i ført undertøy( eller naken) og ser på hverandre og sier rosende ord. Eller fortell om fantasiene deres. Når det har gått så lang tid(kanskje flere uker) at du ikke klare å motstå partnere, da er kanskje problemet løst. Man trenger å kvikke opp forholdet litt, med å rose hverandre, gi uventede kjærtegn mens det er midt på dagen. One thing leads to another. Finn på noe sammen bare dere to, skaff en barnevakt til barna(barnet) og dra på en romantisk tur, kanskje det vil vekke noen følelser. Dere må tenke tilbake på til hva dere gjorde da dere var nyforelsket! Gjør det samme om igjen! Det er klart at det å ha barn kan være litt slitsomt og faktisk tære på sexlivet. Man har rett og slett ikke overskudd. Jeg tror ihverfall ikke mannen din bryr seg om hvordan kroppen din ser ut, selv om du har tatt keisersnitt, ihvertfall ikke hvis han er lysten på sex enda. Hvis dere begge har lyst og har råd, kan dere jo bestille time hos en samlivsekspert/psykolog og få noen svar på problemet der. Det er meget vanskelig når et slikt problem oppstår. Men for all del: SNAKK OM DET! Fortell mannen din hva du har lyst til og hvor viktig det er for deg. Hvis dette er mannen du vil dele resten av ditt liv med, så løs problemet, ikke overse det!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94441-treng-gode-r%C3%A5d-her-sexlyst/#findComment-526881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 bruk tid på kos! ligg i sengen eller annet sted og klem hverandre og snakk sammen, uten å skulle ha sex etterpå. ikke tenk på sex som et ork. prøv å slappe av, mannen din liker deg som du er. men jeg liker heller ikke kroppen min, og det er et hinder som gjør at jeg ikke slipper meg helt fri tror jeg. men kos altså med hverandre, litt en gang.. så kan det utvikle seg til noe mer fordi du selv har veldig lyst! ta gjerne første skrittet en kveld.. overrask mannen din og deg selv... eller bare sitt sammen i sofaen og hold rundt hverandre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94441-treng-gode-r%C3%A5d-her-sexlyst/#findComment-527256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.