Gå til innhold

samboeren min har prøvd seg på venninnen min!

Anbefalte innlegg

kas1365380474

Jeg og samboeren min har vært sammen i 8 år. Jeg er syv år eldere enn han, jeg er 32 og han er 25 år. Problemet mitt er at han har prøvd seg på venninnen min eller jeg vet ikke om hun var med på det. Hun mener hun var så full at hun ikke husker noe, men han forteller at de lå og sov, og at han våknet av at han lå og holdt rundt henne og at hun gne seg mot han. Han sier at han var inne i henne men at da han lukket da opp øynene og så at det ikke var meg så han da seg ut med en gang. Han sier at hun prøvde og holde han igjen, men han ville mer da han "oppdaget" at det ikke var meg. Han har også vært utro mot meg før. Han er veldig sexfiksert, unormalt spør du meg. Jeg har liten sex lyst da jeg ble sekuelt missbrukt av min far som liten, og jeg har utrolig dårlig selvtilitt. Det at det er min "beste" venninne gjør det bare enda verre. Jeg føler meg skikkelig driti ut, og går jeg ikke fra han mister jeg helt selvrespekt for meg selv for det sier ganske mye om meg vis jeg tilgir noe sånt. Problemet er at jeg kan ikke tenke meg og ikke leve sammen med han. Tanken skremmer livet av meg og jeg tror det har mye med selv tilitten min å gjøre. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre magen min vrenger seg når jeg tenker på hva han har gjort og at venninnen min ikke kan fortelle ærlig hva som har skjedd. Jeg tror ikke hun tørr fordi haun er redd for å miste typen sin. Jeg ville aldri ha fortalt han det alikevel for det hadde såret han like mye som det har såret meg. Jeg vet jeg burde bryte med han, men jeg klarer ikke. Jeg fostår ikke hvorfor jeg ikke er sterk nok til å si nok er nok, det sier jo bare hvor svak jeg er. Er det noen som kan gi meg et eller hundre råd så ville jeg vært evig takknemelig.

hvordan kan jeg klare å bryte forholdet????

Håper ikke dere tror jeg er helt blåst i hode.

på forhånd takk.

Dum eller hva??

Fortsetter under...

Ja du er dum som et støkke brød. *lakonisk*

Det er bare du som kan bestemme deg for hva du vil gjøre og hvordan. Men hvis du ikke bestemmer deg fort og gjør det, så er jeg redd du kommer til å bli lurt igjen.

For du ble lurt. De vet begge to jævli godt hva som skjedde. Og de gjorde det med vilje.

De juger begge to og legger skylden på hverandre. Jeg ville kanskje kunnet tilgi selve gjerningen, men disse løgnene.. aldri! Jeg synes jævlig synd på deg. Det er tøft å miste tillit både til kjæresten og venninnen på en gang, når sånt skjer trenger man jo dem egentlig begge to. Håper du kommer deg gjennom dette, enten det skjer på den ene eller andre måten.

Den forklaringen som ble gitt der av den ene eller begge?...tror jeg veldig lite på. Det har nok skjedd mer enn det som ble forklart der.

Om du skal leve med han eller ikke er noe du selv om ta stilling til. Det er ikke bare dette som bestemmer det, men hele settingen rundt forholdet ditt.

Jeg lurer på hva i allverden de gjorde naken i senga sammen i utgangspunktet???

De burde jo ikke sovet sammen i det hele tatt!

Vet ikke hvem jeg synes har sveket deg mest her, men bestevenninna di kanskje...

Om du skal bryte med typen din er det kun du selv som kan avgjøre, jeg synes utrolig synd i deg.

Dobbelt svik :(

Annonse

Vi har snakket om dette vi innen venninnegjengen.. Vi er enige om at det er det største svik ei venninne kan gjøre mot en annen..

Enkelte menn derimot, tenker beklageligvis ikke med rette hodet innimellom.. Vær sterk og kom deg vekk fra han.. Er tungt, men du kommer til å føle deg mye sterkere etterpå..

Lykke til!

Gjest appendix

Det du må fokusere på er at han vært utro TO ganger allerede. Selv om han kanskje mener at utroskapen ikke er hans 'skyld'. Men en må forvente at voksne folk, selv om de drikker, greier å la være å havne nakne til sengs med en fra det annet kjønn. Jeg ville i et slikt tilfelle ikke trodd at 'det ikke hadde skjedd noe'. Som regel gjør det jo det. Det er naturens lov, to av forskjellig kjønn _nakne_ alene i en seng = samleie. Svært få hadde unngått det i en slik situasjon. Kanskje det er det han mener med at det 'ikke er hans skyld'?

Du VET med andre ord at du ikke kan stole på han. Slik vil du vel ikke leve?

Greier du ikke bryte opp selv, så søk hjelp hos en psykolog.

Gjest Novembermom

Jeg hadde mannet meg opp og dumpet både type og venninne. Og for å være like jævlig tilbake igjen, så hadde jeg fortalt hennes type om det. Bare på pur f**nskap.

Uansett om man har drukket alkohol så kan man stoppe det.

Så ingen kan skylde på alkoholen.

Og de kan ikke skylde på andre heller.

Dette er lettere sagt enn gjort, men han har vært utro to ganger allerede.

Man kan ikke tilgi utroskap og så gå videre med hverandre etter det.

Det går ikke.

Hvis min samboer så mye kysser en annen jente eller flørter

( skikkelig flørting ), så dumper jeg han.

For det betyr at han tar ikke vårt forhold seriøst nok.

Av og til så må man bare hoppe ut i det. Det er lettere sagt enn gjort ja, men du kan ikke leve sånn som dette.

Det er flere fisk i havet vettu ;o)

Lykke til!

Gjest Pricilla

Mitt råd er dump begge! Sånn oppfølsel går ikke an!

Men en ting forundrer meg litt: Hvorfor sov de sammen? Er det vanslig at venninna di sover i armkroken hans?

Man er ikke så i ørska at man plutselig ligger å puler på en jente som man ikke er sammen med. Man merker og skjønner såpass!

Skriv et brev til han om at han kan bare pakke kofferten og pelle seg ut, og at du ikke har mer å snakke med han om. Da burde han stikke. Og venninna di hadde jeg gitt en skikkelig ørefik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...