Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om jeg har hyppig sex, være seg samleie eller onani(mer en 4ganger i døgnet) får jeg slike orange aktige prikker under øynene... Det begynner også å vise seg som et slags rødt felt i panna. Hva kan dette være?

Om noen vet det, er dette farlig, eller?

Er ellers en meget beskjeden jente, så jeg vil ikke oppsøke fastlegen min om det ikke er høyst nødvendig.

Takker for svar

Fortsetter under...

det eneste jeg kan råde deg til er nok å ikke ta spruten i ansiktet... dersom det er ønskelig, anbefales det at man svelger... sperm i øyet ka føre til svie, sperm i pannen kan føre til kastemerke...

ellers anbefales kondomdrakt, dette for å unngå seksuelt overførbare stillinger:-)

Jasså så det står klart og tydelig i pannen din at du har hatt sex altså:-))

Du holder deg inn ei dag da?...:-))

Skal ikke på jobb før Onsdag.

Men dette fører jo igjen til mere sex...

Det er akkurat som om det kommer frem sånne sorte "tegn" inni det røde feltet...

Uh, jeg blir redd,jeg...

Dette er et helt typisk tegn på at du er allergisk mot sex. Eneste som duger er totalt sølabiat!

God bedring;)

Sølibat kan jeg alt om...

Men nå er det sånn at det står stadig inne på soverommet for tida, å da er det jo bare en ting som hjelper.

Ond sirkel kan du si... ;)

Annonse

det eneste jeg kan råde deg til er nok å ikke ta spruten i ansiktet... dersom det er ønskelig, anbefales det at man svelger... sperm i øyet ka føre til svie, sperm i pannen kan føre til kastemerke...

ellers anbefales kondomdrakt, dette for å unngå seksuelt overførbare stillinger:-)

Sexuelt overførbare stillinger??!!??

Herregud, er det farlig.

Tror du jeg kan ha fått noe sånt?

Skal ikke på jobb før Onsdag.

Men dette fører jo igjen til mere sex...

Det er akkurat som om det kommer frem sånne sorte "tegn" inni det røde feltet...

Uh, jeg blir redd,jeg...

Sorte tegn??...hehe det høres ut som om det er fanden selv som gjør deg noen puss. Noe farlig er det sikkert ikke:-)

Problemet er at du knuller for lite tror jeg...eller for sjelden kanskje:-)

Sorte tegn??...hehe det høres ut som om det er fanden selv som gjør deg noen puss. Noe farlig er det sikkert ikke:-)

Problemet er at du knuller for lite tror jeg...eller for sjelden kanskje:-)

Åh, takker for svar som jeg kunne like...

Annonse

Sexuelt overførbare stillinger??!!??

Herregud, er det farlig.

Tror du jeg kan ha fått noe sånt?

kan selvsagt være at du har fått noe slikt ja... har en tendens til å forekomme etter hyppig seksuell aktivitet, spesielt ved helgeknulling...

resultat er ofte lut i ryggen etter mye Doggy-style eller den velkjente John Wayne-gangen... ikke noe særlig, mange blir også angrepet av den kjente Frank Strandli-ryggen, men dette forekommer som oftes ved hyppig bruk av anale hjelpemidler...

det flekken i panna er selvsagt et resultat av mye putegnikking, eller veggdunking:-)

Hehe, ja det ante meg at det svaret virket veldig riktig på deg. Blir det noe mer på deg før du skal på jobb igjen?

Ja, han har kapitulert, ser bare kvitøyet, men pulsen går så jeg er klar til angrep så snart det livnar i lundar...

Ja, han har kapitulert, ser bare kvitøyet, men pulsen går så jeg er klar til angrep så snart det livnar i lundar...

Hehe, ja du har vel melket han så tom at han sikkert lurer på om det noen gang kommer til å komme noe mer ut av han. Du er sikkert verre enn ei mjølkemaskin for tiden.

Det kan hende han spiller død lenger enn nødvendig for å samle seg mest mulig, så se etter slike tegn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...