Gå til innhold

Er dette normalt?! ..eller?

Anbefalte innlegg

Anna221365380405

Hei..

Jeg har akkurat blitt sammen med en gutt..

Han er stikk i strid med de to andre jeg har vært sammen med før..

Han er mye mer balansert, mindre selvopptatt og mindre eventyrlysten..

Vi har det godt sammen, og jeg føler meg veldig trygg på han..

Saken er den at jeg har jobbet på bar i Spania nå tre somre på rad.. Ca. en to-tre mnd tid hver gang..

Siden jeg er student kan jeg på denne måten både tjene penger og slikke sol..=)

Det er veldig gode venner av meg som eier denne baren og restauranten, og jeg elsker å være der og kose meg sammen med dem..

Jeg har de andre årene vært sammen med en annen, men han har også vært mye ute og reist så det å være borte disse mnd da, har ikke vært noe problem..

Han kom ned og var der på ferie, og gledet seg på mine vegne.. Da han forsto min "reisetrang" og eventyrlyst.. Han har selv bodd i utlandet og både studert og jobet..

Problemet er det at min nye kjæreste absolutt IKKE vil at jeg skal reise dit til sommeren.. Noe jeg har veldig lyst til!!

I går begynte han nesten å gråte.. Jeg ble helt forferdet, så at han ble veldig lei seg=(

Han sa at han ikke liker å være lenge borte fra kjæresten o.l

Da jeg foreslo at han kunne komme dit på ferie, sa han: Vær så snill ikke dra!!

Hva skal jeg gjøre?! Jeg har veldig lyst til å reise.. Og ble nesten litt oppgitt i går..

Han sier han er redd for at andre skal "prøve" seg, og fordi jeg er blond og bla-bla-bla! Noe han forresten er når vi er ute på byen også!

Greit, han er en rolig stillferdig type, men merker at jeg blir mektig lei av slik sutring..

Og at jeg til en stadighet må forklare hvem jeg fikk tekstmld av, hvem han jeg pratet med borte ved den ene baren på det ene diskoteket vi var på OSV..

Dette ble veldig langt og kanskje en "dæsj" til en historie=) Men hva synes dere?!

Hadde dere reist? Er det jeg som er for egosistisk, eller har jeg lov til å gjøre dette for meg selv?