Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i ca 1 og et halvt år gått regelmessig på P-sprøyte og har vært veldig fornøyd med den ordningen, hadde bare en minimal bløding 3 uker etter første sprøyte og det var bare rosa utflod....

MEN nå har det seg slik at jeg har hatt et lite oppholde etter jul fordi jeg glemte meg:(

Dette har skjedd da; jeg har hat skiftinger mellom vanlige blødninger og brunekkel blødninger(masse) med spor av egga mine...(trorjeg)

Kan ha opphold i en halv uke også kommer det tilbake....

Så nå er jeg premenstruell til tusen og spiser meg selv nesten ut av huset (er ikke så gale, men har sinnsyke sug)

Dessuten er jeg allergisk mot bind og det er et mega ubehag med utslett og kløing og byller!

Apoteket rådet meg til tena, men jeg går ikke med dem, ser jo ut som bleier og viser gjennom bukser(på meg iallefall jeg har prøvd) og denne koppen synst jeg er FOR grisete....

Slik har det holdt på siden begynnelsen av januar!

Kan jeg ta en ny sprøyte nå, for jeg har hørt at man skal vente til neste mens og når den er over så kan man ta igjen... Men å ha mens i to månder er jo ikke noe særlig da!!!

Og kan jeg bli gravid i denne perioden?

Er takknemelig for svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94524-p-spr%C3%B8yte-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lalala1365380457

hvis jeg husker rett så synes jeg å huske at man kan ta p-sprøyta når som helst, men det er ikke sikekrt som prevansjon før etter en 14dager elns, men om du bare skal ta d for å bli kvitt blødningene så mener jeg ganske bestemt du kan ta den når som helst

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94524-p-spr%C3%B8yte-spm/#findComment-527725
Del på andre sider

hvis jeg husker rett så synes jeg å huske at man kan ta p-sprøyta når som helst, men det er ikke sikekrt som prevansjon før etter en 14dager elns, men om du bare skal ta d for å bli kvitt blødningene så mener jeg ganske bestemt du kan ta den når som helst

Takker!!!

Joda i hovedsak tar jeg p-sprøyte pga for store blødninger og smerter under mensen... Og fordi jeg er ikke til å leve med i denne perioden og 4 dager før mensen....

Desse to månedene har vært et sant helvete for meg også pga allergien....

That`s It, i morgen går jeg på labben på helsesenteret og stikker meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94524-p-spr%C3%B8yte-spm/#findComment-527797
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...