Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lalala1365380457

Noen har for rask sædavgang, andre har for sen.

Sånn er det bare.

Ikke tenk på problemet, da det bare vil forårsake prestasjonsangst, og konsentrer deg heller om sexen, og når du føler for å komme så drar du den ut og runker over dama.

'og runker over dama'? hvorfor er det nødvendig å søle til så mye? seriøst!!?! kanskje en fordel å faktisk finne ut om dama liker å bli tilsølet med sæd over hele seg først..faktisk ikke alle jenter som synes det er såååå bra!

'og runker over dama'? hvorfor er det nødvendig å søle til så mye? seriøst!!?! kanskje en fordel å faktisk finne ut om dama liker å bli tilsølet med sæd over hele seg først..faktisk ikke alle jenter som synes det er såååå bra!

Alternativet er at han ikke kommer.

Hvis jenta er redd for sæd for ha` holde seg unna sex.

Verre er det ikke.

lalala1365380457

Alternativet er at han ikke kommer.

Hvis jenta er redd for sæd for ha` holde seg unna sex.

Verre er det ikke.

alternativet er at han ikke kommer? hallo!! man MÅ faktisk ikke sprute PÅ jenta! finnes tusen alternativer! man trenger ikke ha noe i mot sæd for å ikke ønske å ha det klina på halve kroppen så man må dusje like etterpå.

alternativet er at han ikke kommer? hallo!! man MÅ faktisk ikke sprute PÅ jenta! finnes tusen alternativer! man trenger ikke ha noe i mot sæd for å ikke ønske å ha det klina på halve kroppen så man må dusje like etterpå.

Nei, det er klart.

Sorry at jeg ikke heller skrev at han burde trukket seg ut av dama, kjørt en 180 graders u-sving og spunka på vinduet.

Annonse

Gjest Alt for lenge siden sist

Det er en enkel sak hvis du bare klarer å bli "inspirert". Slapp av, finn en rolig rytme, bli inspirert og etter noen minutter burde toget være på skinnene.

Hvis alt fungerer som det skal og dama di oppfordrer deg til å fortsette, kan du få store problemer med å komme deg av sporet igjen. Det kan oppleves som skremmende, men er helt ufarlig så lenge du bruker prevensjon.

=P

Hva mener du han burde gjøre?

Hvis han skal spunke et sted, og det skal han vel; er det da bedre å grise til senga? Skal han runke i papir? Det blir vel noe avtenning spør du meg... Først sex, så en ordinær runk med tørkerull?

Vinduet var jo i det minste et orginalt forslag.

Jeg tror ikke jeg har vært borti kvinnfolk med sædangst men de finnes sikkert.

lalala1365380457

Hva mener du han burde gjøre?

Hvis han skal spunke et sted, og det skal han vel; er det da bedre å grise til senga? Skal han runke i papir? Det blir vel noe avtenning spør du meg... Først sex, så en ordinær runk med tørkerull?

Vinduet var jo i det minste et orginalt forslag.

Jeg tror ikke jeg har vært borti kvinnfolk med sædangst men de finnes sikkert.

jeg bare mener det blir litt respektløst ovenfor dama å sprute henne full, hvis man ikke vet at hun faktisk liker det på forhånd..

lalala1365380457

Det er en sjanse man må ta.

eller en sjanse man faktisk kan la være å ta ut av respekt for dama!!! tenk deg litt om da! om man ikke er vant til sånt, og plutselg spruter kisen alt på deg!tror en del ville følt seg ganske mindreverdige egentlig..

Annonse

eller en sjanse man faktisk kan la være å ta ut av respekt for dama!!! tenk deg litt om da! om man ikke er vant til sånt, og plutselg spruter kisen alt på deg!tror en del ville følt seg ganske mindreverdige egentlig..

Jammen så fortell meg hvor han skal gjøre av det da?

Hvis de har sex, han kan ikke komme inne i henne, og han er i ferd med å komme. Hvor skal han sprute?

Bør man avtale det på forhånd? Det er jo isåfall romantisk...

lalala1365380457

Jammen så fortell meg hvor han skal gjøre av det da?

Hvis de har sex, han kan ikke komme inne i henne, og han er i ferd med å komme. Hvor skal han sprute?

Bør man avtale det på forhånd? Det er jo isåfall romantisk...

det går jo f.eks. an å ha en hånduk liggende v senga elns. det må jo tørkes bort v ett punkt uansett, så hvorfor ikke ta det mens han kommer? synes faktisk det er mer 'romantisk' enn at jenta ligger der tilgriset i etterkant å må begynne å tørke bort

det går jo f.eks. an å ha en hånduk liggende v senga elns. det må jo tørkes bort v ett punkt uansett, så hvorfor ikke ta det mens han kommer? synes faktisk det er mer 'romantisk' enn at jenta ligger der tilgriset i etterkant å må begynne å tørke bort

Man kan jo tørke det av jenta med en gang.

For øvrig greit nok at ikke alle damer har sansen for spunk, og personlig har jeg aldri vært borti jenter med sædangst, så jeg har ikke tenkt over det.

Sædangst er skillsmissegrunn.

eh... hallo? Man har ikke sex hvis man ikke tåler å få sperm på seg da.. Da er man nok ikke helt moden for det enda. Gutten trenger jo selvsagt ikke sprute midt i trynet på dama da... Tar vel bort noe av hans nytelse hvis han må sikte unna henne og inn i papir feks.. Skal han bære seg hvis han får fittesaft påseg og da eller???

Har du noengang hatt sex? Måtte bare spørre...

lalala1365380457

Man kan jo tørke det av jenta med en gang.

For øvrig greit nok at ikke alle damer har sansen for spunk, og personlig har jeg aldri vært borti jenter med sædangst, så jeg har ikke tenkt over det.

Sædangst er skillsmissegrunn.

er ikke nødvendigvis sædangst fordi man ikke ønsker å ha det klina på hele seg! personlig synes jeg det er deilig å ronke kjærestn min og kjenne at han kommer i hendene mine, men jeg har ikke lyst til å få spruta sæd på hele meg..

men du om din mening, jeg om min

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...