Gå til innhold

vaginavekter, gjør jeg feil?

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen vaginakuler for å trene musklene der nede. To ganske tunge med diameter litt mindre enn et kronestykke. Jeg puttet begge disse opp med litt glidemiddel, men hva skal jeg så gjøre? Gikk rundt med de en stund, men bruker ikke noen muskler for å holde de oppe eller noe? Å få dem ut var helt håpløst.. Måtte stå å hoppe noe helt forjævlig., da datt de til slutt ut. Hva gjør jeg feil, og blir jeg noe sterkere av det der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94540-vaginavekter-gj%C3%B8r-jeg-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

15

• maiken76

12

• shandy

8

• Amiga

4

Mest aktive i denne tråden

*flirer godt!*

Det virker tydeligvis ikke som det skal....Du er nok ikke den første..

MEN de skal ikke forsvinne inni der altså...

Hvis du gikk rundt omkring så hverken ramlet de ut eller du måtte bruke muskler for å holde dem inne altså?

Hvis du står oppreist og putter kulene rett innenfor åpningen.. og ikke dytter dem langt inn i livmoråpninga..

Forsvinner de da i det store intet (der enkelte tror sæden samler seg opp også?) og kommer ut to uker senere?? *s*

Enn hvis du putter to fingre inn i skjedeåpningen og kniper -strammer det rundt fingrene da? Kanskje du er stram nok?

Man bør være horisontalt ihvertfall -tyngdekraften hjelper ikke på når man ligger..:-)

Annonse

*flirer godt!*

Hvis du gikk rundt omkring så hverken ramlet de ut eller du måtte bruke muskler for å holde dem inne altså?

Hvis du står oppreist og putter kulene rett innenfor åpningen.. og ikke dytter dem langt inn i livmoråpninga..

Forsvinner de da i det store intet (der enkelte tror sæden samler seg opp også?) og kommer ut to uker senere?? *s*

Enn hvis du putter to fingre inn i skjedeåpningen og kniper -strammer det rundt fingrene da? Kanskje du er stram nok?

Man bør være horisontalt ihvertfall -tyngdekraften hjelper ikke på når man ligger..:-)

Kjenner det veldig godt hvis jeg putter to fingre inn og kniper ja, mulig jeg er stram nok da.. De ramla hvertall ikke ut av seg selv når jeg gikk rundt, hard hopping måtte til.. Måtte ikke bruke muskler bevisst for å holde de der hvertfall, mulig jeg gjorde det underbevisst da men.. idiotiske greier var det uansett, mulig en har bruk for det etter X antall barnefødsler, men for meg var det daufødt...

Kjenner det veldig godt hvis jeg putter to fingre inn og kniper ja, mulig jeg er stram nok da.. De ramla hvertall ikke ut av seg selv når jeg gikk rundt, hard hopping måtte til.. Måtte ikke bruke muskler bevisst for å holde de der hvertfall, mulig jeg gjorde det underbevisst da men.. idiotiske greier var det uansett, mulig en har bruk for det etter X antall barnefødsler, men for meg var det daufødt...

Jeg fikk det bedre til med et par fingre til jeg "fant" musklene -og har siden bare strammet til uten noe opp i dåsa:-)

*flirer godt!*

Man kan ikke unnlate å bli imponert over slike autoriteter som deg... ;-)

Jeg fikk det bedre til med et par fingre til jeg "fant" musklene -og har siden bare strammet til uten noe opp i dåsa:-)

Ja, jeg pleier å gjøre knipeøvelser daglig, men synes det er litt kjedelig, tenkte det var lettvinnere med kuler..så feil kan man ta..

Annonse

*flirer godt!*

Du mener vertikalt??

Hvilken nytte gjør de da?? De sitter jo oppi der uansett, kan neppe bli noe strammere av det, heller omvendt..

Jeg har vekter med tråder, i begynnelsen kjente jeg godt at jeg strammet, men nå kan jeg gå med de tyngste i timesvis uten at de detter ut. De kunne gjerne ha vært tyngre for min del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...