Gå til innhold

Kva skal eg gjere for å puffe opp sexlivet med kona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kommunearb.

hei.skjønner problemet..

Prøv noe nytt,vær litt mer impulsiv enn du har vært i det siste kanskje?

Gjør det kanskje der og da,hvis det faller deg inn!!

MVh stian

Vi har vore gifte i snart 13 år, og ingen av oss har hatt andre sexpartnera før. Eg har liksom brukt opp allt ej kan komma på.Hun fer orgasme men kjenner ikkje penisen min noe særleg lenger etter 2 barnefødslar.Kva skal eg gjera med dette?

Vi har vore gifte i snart 13 år, og ingen av oss har hatt andre sexpartnera før. Eg har liksom brukt opp allt ej kan komma på.Hun fer orgasme men kjenner ikkje penisen min noe særleg lenger etter 2 barnefødslar.Kva skal eg gjera med dette?

ta i bruk noen helpemidler, og for all del, kjøp noen vaginakuler til fruen, så får hun trent opp underlivet sitt...

eller kjøp noen bøker, Gro Isachsen sine bøker er jo greit lesestoff, og der finner du mye nyttig, både for ham og henne...

ellers kan dere kanskje investere i kama sutra?

Som å pule ei bøtte vann.

Pøh, tulleinnlegg.

Annonse

hare1365380455

bruk tid på oppvarmingen.. i alle fall jeg synes det blir brukt for liten tid til det av og til. synes du dere har det kjedelig, tenk på at dere har det trygt og godt sammen. om dere ikke har barn; ha sex f.eks. i stuen en ettermiddag, overraske henne en dag! eller bad/dusj sammen og start der.

Gjest ThomasAlsgaard

Hmm, ingen lurer denne gutten!

Uansett - dette nicket grenser til ubehagligheter for deg om de rette innstanser ser det.

Nå tror jeg du må oppgradere deg litt innen jussen...

...på det området virker du rimelig hjelpesløs...

Annonse

ta i bruk noen helpemidler, og for all del, kjøp noen vaginakuler til fruen, så får hun trent opp underlivet sitt...

eller kjøp noen bøker, Gro Isachsen sine bøker er jo greit lesestoff, og der finner du mye nyttig, både for ham og henne...

ellers kan dere kanskje investere i kama sutra?

"investere i kama sutra"

Har du noe du vil dele med oss, klysa? Noen akrobatiske stillinger, timeslange samleier uten utløsning og fargerike orgasmer? *s*

"investere i kama sutra"

Har du noe du vil dele med oss, klysa? Noen akrobatiske stillinger, timeslange samleier uten utløsning og fargerike orgasmer? *s*

hehe, fikk en utgave av ei venninne en gang... har alltid lurt på motivet:-) takker meg nå til vissheten om at hun har samme interesse som meg, jenter:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...