Gå til innhold

Vil hjelpe dama med å slutte og røyke

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 23,ikke-røyker. Har truffet ei herlig jenta som jeg ser for meg en fremtid sammen med. Hun har røyka rundt 10-12 til dagen siden hun var 15,nærmer seg nå 23. Hun har selv lyst til å slutte å røyke,og jeg har lyst til å gjøre det jeg kan for å hjelpe henne.

Er det noen som har noen tips angående hva jeg/hun/vi kan gjøre for at hun skal klare å slutte?!?

Takk for alle svar....

Fortsetter under...

er ikke stort du kan gjøre, bortsett fra å være der for henne som det så fint heter :-)

det viktigste her er at hun selv ønsker å slutte, er hun skikkelig motivert, så er der jo et alternativ å ta dere en tur sammen,langt vekk, legg vekk sigarettene før dere reiser, pass på å ha nok å gjøre så slipper hun å merke suget... går jo ann å prøve...

lykke til...

Ring røyketelefonen, de kan gi deg og dama di mange tips og gode grunner til å slutte å røyke.

http://www.tobakk.no/roykeslutt/royketelefonen.htm

Ellers så kan du klage på dårlig ånde og fortelle henne at hun får gråaktig hud og tidligere rynker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...