loving life Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Er en gutt på 23,ikke-røyker. Har truffet ei herlig jenta som jeg ser for meg en fremtid sammen med. Hun har røyka rundt 10-12 til dagen siden hun var 15,nærmer seg nå 23. Hun har selv lyst til å slutte å røyke,og jeg har lyst til å gjøre det jeg kan for å hjelpe henne. Er det noen som har noen tips angående hva jeg/hun/vi kan gjøre for at hun skal klare å slutte?!? Takk for alle svar.... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 er ikke stort du kan gjøre, bortsett fra å være der for henne som det så fint heter :-) det viktigste her er at hun selv ønsker å slutte, er hun skikkelig motivert, så er der jo et alternativ å ta dere en tur sammen,langt vekk, legg vekk sigarettene før dere reiser, pass på å ha nok å gjøre så slipper hun å merke suget... går jo ann å prøve... lykke til... 0 Siter
Babooba Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Ring røyketelefonen, de kan gi deg og dama di mange tips og gode grunner til å slutte å røyke. http://www.tobakk.no/roykeslutt/royketelefonen.htm Ellers så kan du klage på dårlig ånde og fortelle henne at hun får gråaktig hud og tidligere rynker. 0 Siter
Tonette Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Kjøp boka "endelig ikkerøyker" Den hjelper henne med å motivere seg til å slutte. Lykke til! 0 Siter
Gjest Samura Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Kjøp boken ENDELIG IKKERØYKER! Hjalp meg å slutte etter 20 års røyking og utallige slutteforsøk. Den er genial. Man blir motiver enten man vil eller ikke, og det uten skrekkpropaganda. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.