Gå til innhold

Det verste med de derre knipeøvelsene..

Anbefalte innlegg

..er jo at man blir så inn i granskauen kåt av det!!

Fingre som puttes opp der har en lei tendens til å sjekke veggene og sveive innom g-punktet.. Og klinkekulene setter i gang en eh..fuktighetsprosess uten like. For ikke å snakke om selve knipingen...muskler som strammes..*grmf*

Så egentlig vil jeg bare advare folk om at slik daglig trening kan få mye større omfang enn forventet som fort innebærer økt puls, hetetokter og senebetennelser (om ikke pikk er tilgjengelig)..

Fortsetter under...

Frykter en alt for rask pulsøkning i møte med veltrente damer som deg. Så om pikk var tilgjengelig, ville det da ha vært passende med partier med redusert tempo og klitoris massasje.

PS, har enda ikke komt over at du spurte om jeg slukte maten *S*.

Frykter en alt for rask pulsøkning i møte med veltrente damer som deg. Så om pikk var tilgjengelig, ville det da ha vært passende med partier med redusert tempo og klitoris massasje.

PS, har enda ikke komt over at du spurte om jeg slukte maten *S*.

"Så om pikk var tilgjengelig, ville det da ha vært passende med partier med redusert tempo og klitoris massasje."

Hvis det var et spørsmål så er svaret ubetinget ja;-)

"PS, har enda ikke komt over at du spurte om jeg slukte maten"

Hyggelig at du har tatt kommentaren min til etterretning og begynt å pule på lavere frekvens...*blunker*

"Så om pikk var tilgjengelig, ville det da ha vært passende med partier med redusert tempo og klitoris massasje."

Hvis det var et spørsmål så er svaret ubetinget ja;-)

"PS, har enda ikke komt over at du spurte om jeg slukte maten"

Hyggelig at du har tatt kommentaren min til etterretning og begynt å pule på lavere frekvens...*blunker*

Puster lettet ut.:-).

Men sånn rent praktisk, hva er egentlig forskjellen mellom knipeøvelser og onani. Er ikke begge deler opptrening til å ha sex ?

Puster lettet ut.:-).

Men sånn rent praktisk, hva er egentlig forskjellen mellom knipeøvelser og onani. Er ikke begge deler opptrening til å ha sex ?

Tjah..forskjellen ligger vel i ubevisst og bevisst trening...Ved onanering kniiiiiiper man sjelden i intervaller og sånt...*s*

Men det er såklart mye mer morsomt å trene sammen med noen. Da kalles det plutselig sex;-)

Annonse

Tjah..forskjellen ligger vel i ubevisst og bevisst trening...Ved onanering kniiiiiiper man sjelden i intervaller og sånt...*s*

Men det er såklart mye mer morsomt å trene sammen med noen. Da kalles det plutselig sex;-)

Men er det lovlig og trene på sex i sammen bare for moro skyld hvis man ikke har promille og kaller det one night stand.

Hmmm..

Men er det lovlig og trene på sex i sammen bare for moro skyld hvis man ikke har promille og kaller det one night stand.

Hmmm..

Javisst! Man puler da ikke for fulle alvor -morsomt må det være..

Har du forresten ikke funnet unntaket fra "Man bør spare seg til bryllupsnatt"-paragrafen?

I unntaket fremgår at hovedregelen er oppskrytt og det beste med hele sexen er å øve og øve. :-)

...derfor jeg er gra døgnet på tamp...

..at du sa at du var??!

Duh..nå begynner det å gå ut over talen og rettskrivningen Kat-1. Det tyder på svært fremskreden post-traumatisk pulesyndrom. Bør tas alvorlig til ettefølge. Anbefales at du ikke suger pikk mer før i morgen.

:-)

..at du sa at du var??!

Duh..nå begynner det å gå ut over talen og rettskrivningen Kat-1. Det tyder på svært fremskreden post-traumatisk pulesyndrom. Bør tas alvorlig til ettefølge. Anbefales at du ikke suger pikk mer før i morgen.

Gra døgnet på tamp = kåt døgnet til endes eller noe sånt. Ikke noe galt med rettskrivinga, bare subtil eksentrisk språkføring.

Mvh

Annonse

Man trenger vel ikke mye armkraft til den rosa G-ormen? ;-)

Nja, den er vinklet, men de har fremdeles ikke klart å lage en vibb med trykk. Man må jo legge litt tyngde på -ikke bare stryke over g-punktet;-)

Men det egget jeg kjøpte her om dagen var (etter en fomlete innkjøring) ikke så allerverst. Da kan man trene muskler og lese en fengende novelle på sengekanten med fjernkontrollen i hånda. Snertent:-)

..at du sa at du var??!

...aleina no...

Det fine med vekter er at jeg sparer armene. *musesyk*

Revidert anmeldelse følger:

Har hatt ormen gjennom en omfattende testkjøring og kommet til følgende konklusjon:

- den er litt for tøyelig og bøyelig etter min smak. Den eier faktisk ikke ryggrad. Dermed er det litt vanskelig å få full utnyttelse av den bøyde tuppen fordi jeg ikke kjenner godt nok hvilken veg den er inni der/ blir ikke trykk nok.

Med en god hjelper som styrer den fra en annen vinkel er den imidlertid kjempefin;-))

- styrken osv er fremdeles bra:)

Kanskje jeg bør drøye anmeldelsene av nyervervede leker til de har gått gjennom noen orgasmer og batterier..*s*

Revidert anmeldelse følger:

Har hatt ormen gjennom en omfattende testkjøring og kommet til følgende konklusjon:

- den er litt for tøyelig og bøyelig etter min smak. Den eier faktisk ikke ryggrad. Dermed er det litt vanskelig å få full utnyttelse av den bøyde tuppen fordi jeg ikke kjenner godt nok hvilken veg den er inni der/ blir ikke trykk nok.

Med en god hjelper som styrer den fra en annen vinkel er den imidlertid kjempefin;-))

- styrken osv er fremdeles bra:)

Kanskje jeg bør drøye anmeldelsene av nyervervede leker til de har gått gjennom noen orgasmer og batterier..*s*

Håper den kommer i neste uke så jeg også får testet den ut. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...