Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest loveless

Heisann!

Jeg er en jente på 21 år som har vert sammen med en gutt i litt over to år. I det siste har han blitt så fjern overfor meg.. Han tar ikke intiativ til at vi skal finne på noe sammen eller i det heletatt tilbringe tid sammen. Hvis han er hos meg virker det som han har dårlig samvittighet overfor noe, men jeg vet ikke hva.. Han kan ikke være sammen med meg en hel helg av gangen, men hvis kameratene han vil at de skal finne på noe så er han med med en gang. Han vil heller ikke være med meg på fest eller treffe "mine" venner mer... Han kommer med unnskyldninger som at han skal ut å trene/gå på ski eller skruve bil. Jeg har spurt han om hva han vil, men han vil være sammen med meg. I julen sa jeg at han hadde en sjanse til for å vise at jeg betyr noe for han, og den kvelden kom han til meg, men etter dette kan jeg ikke si han har kommet seg. Det føles som jeg går med konstant kjærlighetssorg! Jeg har sagt klart ifra om at det er han jeg vil ha.

Synes dette er litt rart.... Jeg klarer ikke ha det sånn lenger, det går utover skolearbeidet og jeg er ofte sur og gretten!

Noen som vet råd?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94693-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff og huff, her kjenner jeg meg igjen.

Da min første kjæreste begynte å oppføre seg slik tok det ikke så veldig lang tid før han gjorde det slutt.

Etter tider og stunder fikk jeg meg en ny kjæreste, og da han etter noen måneder begynte å oppføre seg likedan, ante jeg uråd, og prøvde å gjøre alt for å hindre at han skulle gjøre det slutt. Jeg ble fullstendig utslitt av dette. Innimellom var alt helt fantastisk, og noen dager etter overså han meg fullstendig. Det gikk opp og ned.

Da jeg spurte han om han ville gjøre det slutt sa han nei. Siden har jeg fått vite at han var med meg fordi han ikke likte å være singel.

Det endte med at jeg gjorde det slutt da jeg oppdaget at han hadde noe på gang med ei annen jente.

Du må bestemme deg for hva du vil.

Vil du fortsette å slite deg ut følelsesmessing på denne fyren? Det kommer sikkert til å ende med brudd uansett.

Ut i fra egne erfaringer vil jeg be deg trekke deg ut av forholdet, og prøve å komme over han.

Jeg syns det var veldig tøft da det ble slutt mellom meg og eks, men i ettertid har det ordnet seg, og jeg er i dag lykkelig gift med en mann som vet å sette pris på mitt selskap.

Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...