Gå til innhold

Kvinner med barn, mindre attraktive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikke forskjellen. Eneste grunn for meg at en mann med barn, i mine øyne ville vært mindre attraktiv - er ei masete x-kjerring.

Det samme gjelder sikkert menn(som det her handler om) - det burde iallefall gjøre det. De får unger på kjøpet, men det er sjeldent et problem, fordi de blir glad i ungen som om de skulle vært deres egne. Grunnen er at de er ungene til mor som de elsker - sant.

Problemet er at man må drasse på den andre av foreldrene livet ut. Blir aldri kvitt faenskapet, og det sliter på den nye også.

Ser ikke forskjellen. Eneste grunn for meg at en mann med barn, i mine øyne ville vært mindre attraktiv - er ei masete x-kjerring.

Det samme gjelder sikkert menn(som det her handler om) - det burde iallefall gjøre det. De får unger på kjøpet, men det er sjeldent et problem, fordi de blir glad i ungen som om de skulle vært deres egne. Grunnen er at de er ungene til mor som de elsker - sant.

Problemet er at man må drasse på den andre av foreldrene livet ut. Blir aldri kvitt faenskapet, og det sliter på den nye også.

Selvopplevd?

Jeg tenker nok sånn med tanke på menn med barn ihvertfall. Helst vil jeg ha en mann uten "heftelser"...

Grunnen spesielt er at det avhenger mye av hvilket forhold han har til barnets mor for at det skal være levelig.

Alle har ekser, men denne eksen må man forholde seg til i all mulig fremtid.

:-)

Annonse

Jeg tenker nok sånn med tanke på menn med barn ihvertfall. Helst vil jeg ha en mann uten "heftelser"...

Grunnen spesielt er at det avhenger mye av hvilket forhold han har til barnets mor for at det skal være levelig.

Alle har ekser, men denne eksen må man forholde seg til i all mulig fremtid.

:-)

helst vil du ha en mann som kan gi deg p*** 24/7 du tenker jeg, ikke tid til noe barnemas da:-)

kan forstå deg godt jeg...

Jeg synes det høres helt logisk ut at de er mindre attraktive.

La oss si at jeg var en mann på 30 år som enda ikke har begynt å ønske meg barn.. å binde meg til en kvinne med barn, med alle de begrensninger et barn legger på tilværelsen og parforholdet ville selvsagt vært utelukket! Jeg ville ikke gitt opp friheten min for noen andres barn, etter mine mening var det ille nok å gjøre det for egne barn. ;)

Situasjonen hadde nok vært en annen om jeg var en mann med barn som jeg hadde ansvar for. Man legger om livsstilen når man får barn, og når det først er gjort kan man like godt ha ansvar for et par ekstra småttiser uten at det gjør noe fra eller til. Kunne til og med vært hyggelig. ;)

helst vil du ha en mann som kan gi deg p*** 24/7 du tenker jeg, ikke tid til noe barnemas da:-)

kan forstå deg godt jeg...

p*i*k*k, klysa -hvis du var usikker på stavemåten;-P

Tjah, det der er ikke noe man kan planlegge hvis man først blir forelsket. Men skal jeg først ha barn, er det optimale at jeg er med på å lage dem..

Annonse

p*i*k*k, klysa -hvis du var usikker på stavemåten;-P

Tjah, det der er ikke noe man kan planlegge hvis man først blir forelsket. Men skal jeg først ha barn, er det optimale at jeg er med på å lage dem..

hehe, ja det er jo ok å få være med på leken, men på en annen side, det er mye morsommere med treningen, øvelse gjør mester vet du, og det blir ikke mye overskudd til vedlikehold når treningen først bærer frukter:-)

dessuten var jeg ikke sikkert på om webbis lot meg skrive *hviske, pikk* rett ut

Gjest Pricilla

Hvis jeg hadde vært på jakt etter en partner ville jeg ikke at han skulle hatt barn fra tidligere forhold.. Det hadde satt en stopper for meg.

Når jeg skal ha barn vil jeg at det skal være mannens og mitt første barn. Dessuten ville jeg synes det hadde vært litt rart å bli "stemor" for en annens unge.

Gjest julianne

Kan vel heller være en sterk sammenheng med at man blir utslitt av å være alenemor, og dermed ikke har overskudd til å fly rundt og lete etter potensielle partnere... Dessuten er man mindre attraktiv når man er gråblek av søvnmangel, radmager og ikke har tid til å besøke frisøren eller sminke seg hver dag...

Kan vel heller være en sterk sammenheng med at man blir utslitt av å være alenemor, og dermed ikke har overskudd til å fly rundt og lete etter potensielle partnere... Dessuten er man mindre attraktiv når man er gråblek av søvnmangel, radmager og ikke har tid til å besøke frisøren eller sminke seg hver dag...

Grunnene kan være mange, som det også ble nenvt i denne artikkelen er slikt du nevner medvirkende årsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...