Gjest Rese Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har visst det lenge, men er så falu at jeg ikke tør å inrømme det til han, eller noe andre, bare dere på DOL. Kall meg gjerne gal, men prøv å forstå please.. Jeg har hele mitt liv slitt med vekten, den går kansje ned et par kilo før sen stanser opp og da hjelper det ikke hvor lite/mye/hva jeg spiser eller hvor mye morsjon jeg gjør. da står den bom stille, før den går opp igjen. I det siste har jeg klart å holde den stabil, jeg går iallefall ikke opp! Jeg trener 4-6 ganger i uken (har en veileder som hjelper meg med program + gir råd til kosthold) og spiser veldig sundt, sefølgelig unner eg meg noe godt en gang iblandt som ros, men passer da på at det faller på et tidspungt hvor jeg kan mosjonere ekstra. Kjæresten min trener også, men bare 0-2 ganger i uken. Han har svært tydelige muskler og ser veldig velltrent ut. Mens jeg han en BIM på 26.9 -g (overvekt til lett overvekt) så har han 21.9 (normalvekt, Han drikker 90% bare cola, mens eg holder meg bare til vann! Han kan spiser boller til lunsj, baguetter eller annet med høy gi, og lasser i seg annen fet mat utover dagen, sjokolade, chips osv. Han vil legge på seg og klager hele tiden over at han er så tynn og ikke klarer å legge på seg, mens eg inderst inne vil bli tynnere som hjertet mitt blør hver gang han sier dette. Har aldri fortalt han at jeg slanker meg, fordi jeg er så redd for å misslykkes. Dessuten har jeg en kjempestor matlyst å kjempe imot, mens han sjeldent er sultem og føler ikke at han trenger mat før langt ute på formiddagen. Ofte blir jeg firstet til å følge hans eksempel for å se om det biter på meg, om jeg skipper frokost og bytter ut kyllingsalat med pommes frites, men jeg er veldig opptat av et sundt kosthold og tror ikke at jeg ville få i meg at det jeg trenger da. Alt i alt er jeg kjempe sjalu og lei meg på grunn av dette, aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er jo ikke hannes feil! Dessuten er jeg redd at han synest andre jenter er mer sexy en meg, eller er falu over meg. Han er slank, har ikke et gram fett og bare muskler, skjønner ikke engang hvordan han kan like meg. Men tilbake til saken, hva kan jeg gjøre med min sykelige sjalusi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94760-jeg-er-sjalu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 MISUNNELSE, ikke sjalusi.. Du kan ikke være sjalu på forbrenninga til noen! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94760-jeg-er-sjalu/#findComment-529220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Du er sjalu fordi du har dårlig selvtillit. Greier du å gjøre noe med selvtillitten så vil du føle deg tryggere på både deg selv og han. Du må stole på at han er glad i deg som du er, også om du skulle gå mer opp i vekt. Vekta har egentlig utrolig lite å si. Han blir ikke mer glad i deg om du går ned noen kilo. Jeg har gått opp 20 kilo siden jeg møtte min mann. Han sier at jeg er like deilig og sexy uansett :-) Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94760-jeg-er-sjalu/#findComment-529909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minniei Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 MISUNNELSE, ikke sjalusi.. Du kan ikke være sjalu på forbrenninga til noen! ; ) Misunnelse heter det så absolutt ikke!! Tror du at hun misunner typen sinn at han har en bra kropp..tror du at hun ikke unner han det..?! Selvfølgelig er hun gla for at han ser så bra ut som han gjør. hun kunne bare ønske at hun så likenens ut selv. Og det er sjalusi, noe som er veldig vondt, det er ikke misunnelse!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94760-jeg-er-sjalu/#findComment-530633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.