Gå til innhold

Jeg tror det fremdeles ikke!

Anbefalte innlegg

I går var gubben ute med gutta på byen. Og som vanlig ble han full, kåt og gal..

Vekte meg for en hyrdestund, noe jeg ikke har noe i mot, men... Plusslig sier han, "vi prøver noe nytt." "OK" sa jeg, men før jeg fikk sagt "hva da" så pissa jækelen på musa mi!!!!!!!! Aldri har jeg vært så forbanna, og ikke minst sjokka.

Dusja, la meg på stua og gikk på jobben tidlig. Har ikke snakka med han enda i dag.

Hva pokker sier jeg nå? Dette er ikke noe jeg finner som en turn on, heller ikke noe jeg kunne tenkt meg og gjøre til vanlig. Greit nok, vi har alltid vært rimelig kinky, men akkurat denne formen for sex er ikke meg.

Måtte bare lufte litt sinne før jeg drar hjem til han. Håper han er noe så innmari fyllesyk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94773-jeg-tror-det-fremdeles-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Urin er sterilt!

Kanskje han bare ville sterilisere musa de før han satt igang?

Neste gang dere har sex så binder du han til sengestolpen, sørger for å ha spist en ekstra stor kebab noen timer tidligere, og så setter du seg over ansiktet hans og...

...tar hevn!

*lol*....jaja...jeg fikk meg da en god latter i dag:-))

Han burde nok ha spurt først, men jeg synes likevel ikke det er noen grunn til å bli så forbannet. I alle fall ingen grunn til å bli sur i dagevis. Hadde han gjort det i ansiktet ditt hadde jeg skjønt det enda bedre.

Du kan jo bare si klart i fra at dette gjør han ikke en gang til.

Annonse

Urin er sterilt!

Kanskje han bare ville sterilisere musa de før han satt igang?

Neste gang dere har sex så binder du han til sengestolpen, sørger for å ha spist en ekstra stor kebab noen timer tidligere, og så setter du seg over ansiktet hans og...

...tar hevn!

Litt grisete måte å ta hevn på...;-//

Hadde heller buttet i meg to halvlitere med øl etter at han hedde sovnet og latt han få smaket sin egen medisin..

(etter å selvfølgelig har lagt plastikktrekk over madrassen før han la seg)

;-))

Litt grisete måte å ta hevn på...;-//

Hadde heller buttet i meg to halvlitere med øl etter at han hedde sovnet og latt han få smaket sin egen medisin..

(etter å selvfølgelig har lagt plastikktrekk over madrassen før han la seg)

;-))

Neinei... du har helt misforstått.

Mitt motto er at hvis noen går løs på meg med en knyttneve, så gir jeg tilbake med to knyttnever og en skalle.

Det samme prinsippet gjelder her! :)

Ha-ha, herlig! :-D

Kombinasjonen full&pissatrengt, samt kåt&kinky, gjorde vel at han så muligheten til å slå to fluer i en smekk.....

Siden du ikke fikk sett Jeff forrige gang, så har du nå en glimmrende mulighet i Sparta Amfi til lørdag!

Kvartfinale og gode greier, og siden man nå har snakket om at fyren blir jææææææævla viktig i sluttspillet, noe det kan diskuteres om han har vært til nå, så er selvsagt sluttspillet stedet å se fyren!

Dessuten blir det sikkert bra med folk der! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...