Gå til innhold

penis ringer- eller hva det nå heter

Anbefalte innlegg

Gjest Hun Kvinnen

Har noen prøvd det?

Så de solgte slike ringer, med noe som stakk ut i ruglete form, sikkert deilig for meg (kvinne)

Det hele minnet om biteringer for små barn.

Hva bør jeg passe på når jeg kjøper slike og hva anbefales?

Har ennå ikke opplevd min første orgasme, kan dette hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94774-penis-ringer-eller-hva-det-n%C3%A5-heter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raggarpoket

Jeg var litt nysjerrig på disse ringene jeg også... Så jeg kjøpte et par stykker. En med kuler på-og en med noen spyd lignende tagger. Vi er kjempe fornøyd med de! typen var inne i en periode hvor han ble fort slapp, og med disse holdt han kjeeempe lenge, og jeg fikk en litt spesiell stimulering... for oss funket det-så jeg synes det er verdt et forsøk!

Lykke til!

Har prøvd slike et par ganger, det var sinnsykt stramt og vondt. Ikke er det sunt å ha dem på for lenge heller. De fungerer kanskje for å opprettholde hans ereksjon, men jeg tviler på dette er et tryllemiddel som vil gi deg orgasme.

Synes absolut dere burde prøve!

Vi kjøpte noen for en stund siden, og de er flittig i bruk, skal jeg si deg;-)

For meg gjør det at jeg kjenner ham mye bedre inni meg - og bare det er veldig opphissende i seg selv. Han er også fornøyd - synes ikke de er vonde. Men de skal selvfølgelig ikke sitte på for lenge, da blir det ubehagelig for ham.

Du får også kjøpt penisringer som har en liten "utvekst" som stimulerer klitoris, og også en som skal stimulere analåpningen (hver sin smak...)

Go for it;-)

Annonse

Hehe, var nysgjerrig på hvordan en penis ringte..

Men penis-ringer kan være kult. Mest for han tror jeg.

Ha! Du kom meg i forkjøpet med din første kommentar! Artig å se hva gal orddeling kan føre med seg! *S*

Tenk deg det synet, da: "Hallo!" - "Hallo!" - "Hvordan står det til?" - "Bare bra!" osv

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...