Gå til innhold

Flytter for 1 mnd! Herlig.... : )

Anbefalte innlegg

Har du aldri pusset opp en leilighet eller et hus sammen med noen du da, mens det var der dere skulle bo?

Slikt sliter på de fleste som ikke er så supre som deg. Det har tatt knekken på mange forhold, så det å ta sine forholdsregler er jo bare å komme problemene i forkjøpet.

Hun sier jo at de har gått hverandre på nervene i det siste pga at de har jobbet mye med leiligheten og er slitne begge to.

Din kranglefant!

Nå gidder jeg ikke svare deg mer....

Det med at de har gått på hverandres nerver osv kommer ikke fram i det første innlegget, les det èn gang til er du snill.

Det hun sa var at hun gledet seg, helt uavhengig av oppussingen eller problemer i forholdet av noe slag, til en måned vekk fra samboeren. Hun nevnte ikke noe om at de skulle treffes ofte, hun var bare glad for å komme seg unna ham.

At en ikke ønsker å bo hjemme når bad e.l. pusses opp er noe helt annet, at dette kan slite på forholdet er noe helt annet.

Jeg krangler ikke, men du leser jo verken det jeg eller hun skrev.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...