Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Ser at du er blitt lykkelig gravid!!!

Vi skal starte på nytt igjen med nye forsøk i danmark i april.

Har hatt 4 mislykkede icsi forsøk i trondheim, men hadde desverre lavt stoffskifte som ble oppdaget først etter forsøkene.

Vi tok våre forsøk i 2000-2001.

Var ikke du aktiv på forumet også i denne tiden?

Vi skal til cionia klinikken, hvor var dere i danmark?

Gleder oss til å starte opp igjen:)

håper å høre noen ord fra deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jo, det stemmer at vi hadde vårt første forsøk i 2001, den gang i Haugesund. Det endte med graviditet og deretter abort i uke 11. Vi reiste til Ciconia-klinikken i København i januar og mars 2002 men begge disse forsøkene ble mislykket. Så klaffet det i juli 2002, og her sitter jeg altså gravid med tvillinger i uke 35+3 i dag.

Var veldig godt fornøyd med behandlingsopplegget og sykepleiere/leger på Ciconia, de var virkelig proffe. Ciconia har jo også en klinikk i Århus, er det der dere skal? Vi valgte København pga lettere atkomst med fly fra Stavanger. Var heldige og fikk billige billetter.

Jeg gikk til forundersøkelse og ble sjekket underveis i behandlingen av gynekolog her i byen (Sandnes), og det fungerte helt fint.

Ønsker deg lykke til i vårt kjære naboland, du skal se at det gjør susen.

Mange hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/#findComment-530333
Del på andre sider

Gjest trust:)

Heisan!

Jo, det stemmer at vi hadde vårt første forsøk i 2001, den gang i Haugesund. Det endte med graviditet og deretter abort i uke 11. Vi reiste til Ciconia-klinikken i København i januar og mars 2002 men begge disse forsøkene ble mislykket. Så klaffet det i juli 2002, og her sitter jeg altså gravid med tvillinger i uke 35+3 i dag.

Var veldig godt fornøyd med behandlingsopplegget og sykepleiere/leger på Ciconia, de var virkelig proffe. Ciconia har jo også en klinikk i Århus, er det der dere skal? Vi valgte København pga lettere atkomst med fly fra Stavanger. Var heldige og fikk billige billetter.

Jeg gikk til forundersøkelse og ble sjekket underveis i behandlingen av gynekolog her i byen (Sandnes), og det fungerte helt fint.

Ønsker deg lykke til i vårt kjære naboland, du skal se at det gjør susen.

Mange hilsener fra

vi skal til århus:)

Gleder meg litt nå.... er litt mer optimist nå enn forrige gang da vi var i trondheim.

kjekt å se at det er flere som det lykkes for etter 3 forsøk:)

Klem fra trust!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/#findComment-530774
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...