Gjest trust Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Heisann:) Ser at du er blitt lykkelig gravid!!! Vi skal starte på nytt igjen med nye forsøk i danmark i april. Har hatt 4 mislykkede icsi forsøk i trondheim, men hadde desverre lavt stoffskifte som ble oppdaget først etter forsøkene. Vi tok våre forsøk i 2000-2001. Var ikke du aktiv på forumet også i denne tiden? Vi skal til cionia klinikken, hvor var dere i danmark? Gleder oss til å starte opp igjen:) håper å høre noen ord fra deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Heisan! Jo, det stemmer at vi hadde vårt første forsøk i 2001, den gang i Haugesund. Det endte med graviditet og deretter abort i uke 11. Vi reiste til Ciconia-klinikken i København i januar og mars 2002 men begge disse forsøkene ble mislykket. Så klaffet det i juli 2002, og her sitter jeg altså gravid med tvillinger i uke 35+3 i dag. Var veldig godt fornøyd med behandlingsopplegget og sykepleiere/leger på Ciconia, de var virkelig proffe. Ciconia har jo også en klinikk i Århus, er det der dere skal? Vi valgte København pga lettere atkomst med fly fra Stavanger. Var heldige og fikk billige billetter. Jeg gikk til forundersøkelse og ble sjekket underveis i behandlingen av gynekolog her i byen (Sandnes), og det fungerte helt fint. Ønsker deg lykke til i vårt kjære naboland, du skal se at det gjør susen. Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/#findComment-530333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trust:) Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Heisan! Jo, det stemmer at vi hadde vårt første forsøk i 2001, den gang i Haugesund. Det endte med graviditet og deretter abort i uke 11. Vi reiste til Ciconia-klinikken i København i januar og mars 2002 men begge disse forsøkene ble mislykket. Så klaffet det i juli 2002, og her sitter jeg altså gravid med tvillinger i uke 35+3 i dag. Var veldig godt fornøyd med behandlingsopplegget og sykepleiere/leger på Ciconia, de var virkelig proffe. Ciconia har jo også en klinikk i Århus, er det der dere skal? Vi valgte København pga lettere atkomst med fly fra Stavanger. Var heldige og fikk billige billetter. Jeg gikk til forundersøkelse og ble sjekket underveis i behandlingen av gynekolog her i byen (Sandnes), og det fungerte helt fint. Ønsker deg lykke til i vårt kjære naboland, du skal se at det gjør susen. Mange hilsener fra vi skal til århus:) Gleder meg litt nå.... er litt mer optimist nå enn forrige gang da vi var i trondheim. kjekt å se at det er flere som det lykkes for etter 3 forsøk:) Klem fra trust!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94856-sats/#findComment-530774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.