Gå til innhold

Uregelmessig mens etter ivf

Anbefalte innlegg

Hei!Hadde en menstruasjonssyklus på 28-30 dgr før oppstart med ivf.Hadde 3 mislykka forsøk i fjor.Etter siste forsøket har den vert veldig unormal,ca40dgr.Har noen endometriose cyster.Er det vanlig at det tar tid før den blir normal igjen?eller er dette en bivirkning av ivf og vil vedvare?Skal prøve fryseforsøk,og da er det vel viktig at man har en stabil syklus???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94883-uregelmessig-mens-etter-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei påd deg!

Jeg ahr akkurat samme problemet. Hadde ivf forsøk før jul og har hatt 2 menser etter dette. Den rette etter forsøket kom 12 dager etter innsetting. Den neste kom 10 dager forsinket (dvs en 38 dager lang syklus). Jeg har også egg i frysen og skulle egntlig satt de inn nå i februar, men siden mensen var så sen valgte jeg å vente til systemet hadde kommet seg litt - dvs neste syklus. Eggløsningstest tok jeg allikevel for å sjekke at ting skjer. El kom på dag 18 i syklusen, mot normalt på dag 16. Er usikker på hvor mye det har å si dette med forlengede sykluser. Men har bestemt meg for å sette inn i mars uansett .

Til trøst kan jeg si at ved mitt forrige fryseforsøk kom eggløsningen 5 dager forsinket (sånn plutselig) og det hele resulterte i en herlig gutt som nå er 20 mnd gammel:-)

Så det trenger ikke bety noe kanskje!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...