Gå til innhold

Kjedelig ? Laangt i fra !

Anbefalte innlegg

Gjest hopla , hopla

Det er bare så herlig!

Har vært gift i 4 år snart og sexen blir bare mer og mer herlig.

Jeg (som har vært i flere parforhold før) , trodde at sex- livet var mest spennende det første året eller to , men har en annen oppfatning nå ja .

Vi elsker å utfordre nye ting , har vel det meste innen sex- leketøy og prøver ut det meste.

Det som er så deilig er at vi begge er skikkelig intresert i å gjøre det best mulig for den andre.

Og han gir seg aldri før jeg også har fått orgasme. Går det for han før meg , så stimulerer han meg godt etterpå!

Vi har sex over alt , både ute og inne , stillinger i alle varianter , med og uten olje , med og uten leketøy , og ikke minst : Sex hver eneste dag!

Hilsen lykkelige 4 barnsforeldre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94920-kjedelig-laangt-i-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...