Gå til innhold

Yes, fikk Glucophage. Hva nå?

Anbefalte innlegg

tante og onkel

Etter mye om og men, pluss en haug med blodprøver fikk jeg i går resept på Glucophage 500 mg. Hvor fort kommer jeg til å se resultater? Om jeg tålte denne kunne det bli snakk om større doser etterhvert!

Hvordan har dere reagert på denne doseringen?

Er bare SÅ lykkelig for endelig ha fått medisin som kan hjelpe på både vekt og hårproblem.

Ha en fin dag, her på østlandet er det vårstemning!

Solskinnshilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94940-yes-fikk-glucophage-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags medisin er dette? Veldig interesert.

Hei : )

Jeg vet ikke hva DU fikk medesinen for, men jeg fikk den fordi cellene i kroppen vist nok ikke klarer å ta opp nok sukker. Jeg hørte også at en skulle kunne gå en del ned i vekt, men ... Nix !

Jeg gå på 3 tabl. 3 x dagen. Kanskje det virker bedre for deg ? Jeg har holdt på siden 1.1.03 Så jeg regner ikke med at noe vekttap plutselig dukker opp. (spiser sunt, men kunne avsett et par kg : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...