snart min tur? Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Vi er et par på33 og 34 år, vi her væert samboere i til sammen 6 år, (opphold på ca5 mnd i fjor,I den perioden drev han og "forsket" mye på sex, hadde utallige sexpartnere)vi er nå sammen igjen, men ingenting er som det var når det gjelder sex lenger..... Tidligere var det han som tok initiativet hver gang, når vi elsket, var det vel for det meste han som hadde mest "glede" av det.. Sånn er det ikke lenger.. Han sier at alt er som før i selve akten, men at han får veldig vondt innerst ved penisroten, når "det går" for han.. Ganske kjedelig.. Han sier at han mister lysten på sex i og med at han vet at det blir vont etterpå,, er det noen som har noen gode forslag?????? Jeg har oppfordret han til å ta kontakt med lege, men dette får jeg han ikke til å gjøre.. Blir fortvilet, blir stadig avvist når jeg har lyst på sex.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94963-vondt-ved-orgasme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.