Gå til innhold

Vondt ved orgasme???

Anbefalte innlegg

snart min tur?

Vi er et par på33 og 34 år, vi her væert samboere i til sammen 6 år, (opphold på ca5 mnd i fjor,I den perioden drev han og "forsket" mye på sex, hadde utallige sexpartnere)vi er nå sammen igjen, men ingenting er som det var når det gjelder sex lenger.....

Tidligere var det han som tok initiativet hver gang, når vi elsket, var det vel for det meste han som hadde mest "glede" av det.. Sånn er det ikke lenger.. Han sier at alt er som før i selve akten, men at han får veldig vondt innerst ved penisroten, når "det går" for han.. Ganske kjedelig.. Han sier at han mister lysten på sex i og med at han vet at det blir vont etterpå,, er det noen som har noen gode forslag??????

Jeg har oppfordret han til å ta kontakt med lege, men dette får jeg han ikke til å gjøre.. Blir fortvilet, blir stadig avvist når jeg har lyst på sex..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94963-vondt-ved-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...