Gå til innhold

så var det ferie...

Anbefalte innlegg

og fjellturen er i box...

men... nå sitter jeg her å lurer på en ting. i og med at det er en fjelltur med dama, burde vel ikke skiene være det eneste som skal smøres. mitt spørsmål er egentlig hvor vanlig det er å bruke glidekrem... jeg er litt for stor for henne så - ettersom jeg har litt stram forhud- gjør det litt vondt å trenge inn i henne, men det går fint etterpå. hun sier ingenting, hun hadde litt vondt i begynnelsen, men dette gikk over. har ikke brukt dette noe særlig før...

og forresten... hvor lang tid tar det før leppe-herpes ikke er smitsomt igjen etter utbrudd ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94977-s%C3%A5-var-det-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Willowa

Jeg har aldri brukt glidekrem, kanskje fordi jeg da føler at jeg forbigår kroppens egne smøremetoder. Dvs. ved å bruke glidekrem kan gutten misoppfatte når jeg egentlig er klar for et heftig samleie. Ved å ikke bruke glidekrem får jeg dermed mye lengre forspill med mannen, som arbeider som en gal for å få meg våt og klar!

(men; pga din størrelse kan du jo ta med en liten, usynlig tube for sikkerhets skyld - er man på fjellet er man langt unna nærmeste bensinstasjon med glidekremutsalg!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94977-s%C3%A5-var-det-ferie/#findComment-530931
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...