kølle anka Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 og fjellturen er i box... men... nå sitter jeg her å lurer på en ting. i og med at det er en fjelltur med dama, burde vel ikke skiene være det eneste som skal smøres. mitt spørsmål er egentlig hvor vanlig det er å bruke glidekrem... jeg er litt for stor for henne så - ettersom jeg har litt stram forhud- gjør det litt vondt å trenge inn i henne, men det går fint etterpå. hun sier ingenting, hun hadde litt vondt i begynnelsen, men dette gikk over. har ikke brukt dette noe særlig før... og forresten... hvor lang tid tar det før leppe-herpes ikke er smitsomt igjen etter utbrudd ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Glidekrem er nesten et must når man har begynt å bruke det vil jeg si. Superdupert, og man trenger ikke bli mer sår enn nødvendig;-) Tror det er rimelig vanlig å bruke det:-) God ferie! 0 Siter
Gjest Willowa Skrevet 27. februar 2003 Skrevet 27. februar 2003 Jeg har aldri brukt glidekrem, kanskje fordi jeg da føler at jeg forbigår kroppens egne smøremetoder. Dvs. ved å bruke glidekrem kan gutten misoppfatte når jeg egentlig er klar for et heftig samleie. Ved å ikke bruke glidekrem får jeg dermed mye lengre forspill med mannen, som arbeider som en gal for å få meg våt og klar! (men; pga din størrelse kan du jo ta med en liten, usynlig tube for sikkerhets skyld - er man på fjellet er man langt unna nærmeste bensinstasjon med glidekremutsalg!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.