Gå til innhold

Der røk den Danmarksturen.... :o(

Anbefalte innlegg

Søren klype - så utrolig forbannet kjipt ! Nå har jeg gått og ladet opp til å starte på søskenforsøk ved neste mens, og begynte å bli temmelig klar. Men i kveld - tre uker før oppstart - klarte mannen min og jeg å rygge på hverandres biler - og det ser DYRT ut. Her går nok sparepengene, ja. Sukk, sukk og dobbelt sukk ! Hvorfor, hvorfor, HVORFOR måtte dette skje nå da ?

Ja,ja, det kunne selvfølgelig skjedd mye verre ting her i livet. Men jeg/vi var liksom så innstilt på å starte opp nå da. Huff, da får vi vel utsette det en stund.... Håper det ikke blir alt for dyrt, og alt for lenge før vi får spart opp penger igjen.

Trist hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94992-der-r%C3%B8k-den-danmarksturen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med forsikringsselskapet nå, og det blir ikke så galt som jeg fryktet. Egenandel på 4.000 kr., og bonustap som absolutt er til å leve med. Da blir det oppstart på neste mens likevel. Yess, yesss, YESSS !!!!

Da ser dere nok mer til meg fremover, folkens.

Snakket med forsikringsselskapet nå, og det blir ikke så galt som jeg fryktet. Egenandel på 4.000 kr., og bonustap som absolutt er til å leve med. Da blir det oppstart på neste mens likevel. Yess, yesss, YESSS !!!!

Da ser dere nok mer til meg fremover, folkens.

Det var godt det ordnet seg - krysser fingrene for at alt går bra med dere der nede!!!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...