Gå til innhold

Tatoovering på jentene er sinnsykt sexy

Anbefalte innlegg

Hva syntest dere? jeg må si jeg blir litt ekstra tent på damer som har tatoo vering enten på korsryggen eller anna, det er sinnsykt sexy syntest jeg.Har også hørt om jenter som har små søte tatooveringer ved trusekanten. Fy F... så deilig, nå klarer jeg ikke skrive mer........

Fortsetter under...

Hvorfor er det sexy? Det er jo bare et permanent smykke og et utrykk for forfengelighet.

Skjønner ikke greia...

Jeg trur ikke jentene gjør det for moroskyld,det er iallefall sexy syntest jeg,har ingen selv enda men skal annskaffe meg. Noen tips jenter?!!!

Joda, jeg også synes det er sexy hvis de er små og diskre og ikke mange. Store liker jeg ikke i det hele tatt og heller ikke mange, det ser rett og slett dumt ut.Antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med intelligensen.

Annonse

Ja og tenk deg når vi blir gamle og sitter på gammlehjemmet.. Er det kjedelig, kan vi jo bare se på de langstrukkne tatoveringene..

Fikk en melding på mobilen en dag ang tatovering..

Ei dame ser på tatoveringene til en mann: NIKE på arman, REEBOK på føttern, og ho skreik da hun så det sto AIDS på penisen! "Roli" sa han, når den e stiv, står det ADIDAS..

;-))

Jeg trur ikke jentene gjør det for moroskyld,det er iallefall sexy syntest jeg,har ingen selv enda men skal annskaffe meg. Noen tips jenter?!!!

Hvorfor gjør jentene det da? For å få gutter? For å redusere sjansen for kreft? Hvorfor?

Ja og tenk deg når vi blir gamle og sitter på gammlehjemmet.. Er det kjedelig, kan vi jo bare se på de langstrukkne tatoveringene..

Fikk en melding på mobilen en dag ang tatovering..

Ei dame ser på tatoveringene til en mann: NIKE på arman, REEBOK på føttern, og ho skreik da hun så det sto AIDS på penisen! "Roli" sa han, når den e stiv, står det ADIDAS..

;-))

hmm, adidas på pikken? da har han ikke mye å skryte av? hadde jo vært mye bedre om det hadde stått Adi Dasa? :-)

Joda, jeg også synes det er sexy hvis de er små og diskre og ikke mange. Store liker jeg ikke i det hele tatt og heller ikke mange, det ser rett og slett dumt ut.Antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med intelligensen.

"Antall tatoveringer ser ut til å være omvendt proposjonalt med intelligensen"

*humrer* :-)

Annonse

Hehe...ja........du kan humre du, men enig eller uenig?...hæ??

Jo, der jenter har overgått seg selv ved ikke å begrense seg til en søt liten sak, men blir hekta og teppelegger større og flere områder er jeg enig..*s*

Det blir også for maskulint (noen antydet forfengelighet, men det synes jeg har lite med tatovering å gjøre) synes jeg.

Og jeg har ingen bare så det er sagt;-)

Jo, der jenter har overgått seg selv ved ikke å begrense seg til en søt liten sak, men blir hekta og teppelegger større og flere områder er jeg enig..*s*

Det blir også for maskulint (noen antydet forfengelighet, men det synes jeg har lite med tatovering å gjøre) synes jeg.

Vi må jo være ekstremt intelligente !!!!!!!!!!!?

Har du ingen??...synd, jeg som trodde du kanskje hadde en rett nedenfor navlen og at jeg kunne foreslå å få kikket veldig grundig på den...*s*

hare1365380455

Hvorfor gjør jentene det da? For å få gutter? For å redusere sjansen for kreft? Hvorfor?

jeg fikk en tatovering på armen da jeg var ung (er enda ung..). og jeg må være ærlig å si at jeg angrer på at jeg fikk den. jeg synes den mangler litt farge, men ellers er jo mønsteret fint. men jeg skulle jo heller fått en som går bort etter noen år, har hørt det finnes. jeg ville vel ha en for å bli litt mer populær?? men det var kjipt da jeg skulle giftes, da følte jeg at jeg måtte skjule den av hensyn til mine foreldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...