Gå til innhold

Kvinners logikk ved graviditet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

31

• sigga

14

• Ulv I Faarikaal

9

• McLoud

8

Gravide kvinner blir sårbare, tradisjonelt sett har ikke gravide kvinner klart seg selv, de har vært avhengig av mannen (selv om det ikke er slik lenger). De frykter derfor å bli forlatt. Mange er redde for at mannen skal finne seg en ny dame. Flere kvinner her inne har uttrykt slik frykt.

Klart ingen driver bort mannen med vilje. Men hadde naturen vært mer logisk hadde den gjort gravide kvinner mer medgjørlige, ikke til hormonelle kruttkjerringer.

Er dere gravid? ;-)

Tydelig at noen andre enn oss to har lagt merke til at gravide kvinner kan være svært urimelige og vanskelige. Selv har jeg bare annenhånds og tredjemanns erfaringer, da jeg ikke har satt barn på noen (enda).

Selv er jeg ingen moder Theresa, og er svært lite forståelsefull overfor folk som lar sine problemer gå ut over andre.

"Selv er jeg ingen moder Theresa, og er svært lite forståelsefull overfor folk som lar sine problemer gå ut over andre."

hehe, en graviditet er vel et felles "problem" er det ikke?

:-)

Ulv I Faarikaal

"Selv er jeg ingen moder Theresa, og er svært lite forståelsefull overfor folk som lar sine problemer gå ut over andre."

Men jeg har fått dritkjeft også !!

Da sto Ulv som et spørsmålstegn og mange år senere fikk jeg ikke en gang en unnskyldning, bare en kommentar om at det er hormoner. Jeg kaller det demoner. Kvinnemennesket kan da be om unnskyldning ?

Annonse

Men jeg har fått dritkjeft også !!

Da sto Ulv som et spørsmålstegn og mange år senere fikk jeg ikke en gang en unnskyldning, bare en kommentar om at det er hormoner. Jeg kaller det demoner. Kvinnemennesket kan da be om unnskyldning ?

Joa, selvsagt. Jeg kan lite om graviditet -har bare forstått at det er hormoner. Og de kan jo ikke styres med logisk sans..:-)

Ulv I Faarikaal

Joa, selvsagt. Jeg kan lite om graviditet -har bare forstått at det er hormoner. Og de kan jo ikke styres med logisk sans..:-)

Men det kan styres med intern sensur, dvs "tenke først, snakke etterpå".

Mange klarer det, og sier at de har så forbannet lyst til å rive håret av en eller annen, men hiver heller noen vedkubber rundt i skjulet så barken spruter. Vedkubbene har ikke noe i mot det.

Annonse

Neivel, så sier vi det da. Men vis ørlite grann av teknisk innsikt og få den mns`en din opp å gå igjen......for du er vel mann, er du ikke? ;-)

Har kommet i den alderen hvor det ikke nødvendigvis er så enkelt å ha 2 ting oppe å gå samtidig. Da er valget egentlig enkelt ;-)

det er jo nettop det som er poenget... man er to om detta, noen her har ikke helt skjønt det... og akkurat pga av det delte ansvaret, så burde ikke kvinner kjefte og smelle og bære seg åt som komplette imbisile vesner, for senere å skylde på hormoner... de aller værste risikrer jo på den måten å måtte avslutte oppgaven aleine?

nei, disse demonene er et helvette for de det gjelder...

hare1365380455

Gravide kvinner blir sårbare, tradisjonelt sett har ikke gravide kvinner klart seg selv, de har vært avhengig av mannen (selv om det ikke er slik lenger). De frykter derfor å bli forlatt. Mange er redde for at mannen skal finne seg en ny dame. Flere kvinner her inne har uttrykt slik frykt.

Klart ingen driver bort mannen med vilje. Men hadde naturen vært mer logisk hadde den gjort gravide kvinner mer medgjørlige, ikke til hormonelle kruttkjerringer.

jeg var ikke redd for å bli forlatt da jeg var gravid, men jeg var ikke helt meg selv. jeg var nok veldig irriterende, og ved første graviditet gråt jeg over ALT, andre gangen var jeg så hissig at!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...