Gå til innhold

Kvinners logikk ved graviditet

Anbefalte innlegg

petter smart

Nei kanskje vi ikke tror det fordi det blir sagt for lite fint til oss..

Sier vi tusen fine ting til dere tror dere oss ikke. Sier en gjøk dere aldri har sett før noe mindre pent tror dere det med en gang. Nok et eksempel på kvinners logikk.

Dere tror mer på media enn oss som er glade i dere. Det er nok ikke oss det står på.

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

31

• sigga

14

• Ulv I Faarikaal

9

• McLoud

8

Gjest Goldis

Sier vi tusen fine ting til dere tror dere oss ikke. Sier en gjøk dere aldri har sett før noe mindre pent tror dere det med en gang. Nok et eksempel på kvinners logikk.

Dere tror mer på media enn oss som er glade i dere. Det er nok ikke oss det står på.

Å jo da.. er dere det står på... Har du barn??

;-))

Men kvinner blir jo faktisk frikjent for vold pga PMS i dag. Menn blir ikke frikjent pga høye testosteronnivå e.l. At kvinner blir voldelige pga PMS eller graviditet er akseptert, slik er det bare blir en fortalt.

Selv synes jeg ingen bør unnskyldes for bruk av vold, kvinne eller mann, PMS/graviditet eller høyt testoseronnivå.

Hva mener du om min tori lenger oppe på sida da???

Men kvinner blir jo faktisk frikjent for vold pga PMS i dag. Menn blir ikke frikjent pga høye testosteronnivå e.l. At kvinner blir voldelige pga PMS eller graviditet er akseptert, slik er det bare blir en fortalt.

Selv synes jeg ingen bør unnskyldes for bruk av vold, kvinne eller mann, PMS/graviditet eller høyt testoseronnivå.

Det er kanskje noe med hyppigheten som har avgjort hvordan samfunnet reagerer....

En kvinne som bærer ditt barn er det fineste som finnes. Men tror de oss når vi sier det? Nei. Som vanlig når vi sier noe pent.

Det er store forskjeller på humøret. Noen er sikkert snille. Men alle burde jo vært det.

Det er sant at vi har vanskelig for å se de gode meningene i et komplimang,(feil skrivd, men shitttt) men det er da ikke noe rart....; vi ser da hvordan dere snur dere etter damer på gata, og hvordan dere studerer kvinnelige modeller, skuespillere osv..... De fleste av oss klarer ikke å leve opp til idealene (som i stor grad er bestemt av menn ) Derfor er det ikke alltid lett å stole på gode ord fra samboere, kjærester eller ektemenn....

Annonse

petter smart

Det er sant at vi har vanskelig for å se de gode meningene i et komplimang,(feil skrivd, men shitttt) men det er da ikke noe rart....; vi ser da hvordan dere snur dere etter damer på gata, og hvordan dere studerer kvinnelige modeller, skuespillere osv..... De fleste av oss klarer ikke å leve opp til idealene (som i stor grad er bestemt av menn ) Derfor er det ikke alltid lett å stole på gode ord fra samboere, kjærester eller ektemenn....

Vi ser på dyre biler også, det betyr ikke at vi liker den bilen vi har og synes den er mer enn bra nok.

Å se på damer er noe av det mest naturlige for menn.

Idealene er ikke skapt av menn. De er skapt av reklameindustrien. Og kvinner setter minst like store krav til kvinners kropper som menn.

De aller fleste kvinner som tar plastiske operasjoner gjør det fordi de selv vil det, mennene deres er nesten alltid mot det.

Dere ser jo på pene menn, skuespillere og modeller dere også. Men vi tar oss ikke så nær av det. Vi vet dere er fornøyde med oss.

Gjest Goldis

Tror du heg tør det? Har ikke det ennå, men det blir vel det også. Har ingen hast, må nyte friheten og ei hyggelig dame så lenge jeg kan :-)

Husker hvor mye av fritida vi sov bort før vi fikk barn.. Hvor mye stillhet det var.. Og for ikke å snakke om hvor mye lettere det var å komme seg ut på livet..

Nyt det du mens du ennå kan.. Savner den tiden innimellom, lell om jeg synes jeg har det greit nå også..

;-))

petter smart

Det er kanskje noe med hyppigheten som har avgjort hvordan samfunnet reagerer....

De fleste menn kontrollerer hormonene sine og blir ikke voldelige, selv om innstinktene våre sier at vi bør/kan bruke vold.

Kvinner derimot bruker heller hormoner som unnskyldning for sine utbrudd og vold.

petter smart

Husker hvor mye av fritida vi sov bort før vi fikk barn.. Hvor mye stillhet det var.. Og for ikke å snakke om hvor mye lettere det var å komme seg ut på livet..

Nyt det du mens du ennå kan.. Savner den tiden innimellom, lell om jeg synes jeg har det greit nå også..

;-))

Det er jo bare å vente til de flytter (du kan kaste dem ut) så får du det slik igjen. Er ikke det deilig å tenke på?

Gjest Goldis

Det er jo bare å vente til de flytter (du kan kaste dem ut) så får du det slik igjen. Er ikke det deilig å tenke på?

Kaste dem ut.. Nei vil ha dem hjemme lengst mulig..

Slik samfunnet er blitt nå så er det greit å ha litt oversikt..

Men så er ikke mine gamlere enn 3 og 9, så trenger egentlig ikke å tenke på det ennå...

Men å dra bort ei helg i ny og ne alene, passer meg bra.. Får igjen litt overskudd og hverdagen går bedre igjen etterpå..

Vi ser på dyre biler også, det betyr ikke at vi liker den bilen vi har og synes den er mer enn bra nok.

Å se på damer er noe av det mest naturlige for menn.

Idealene er ikke skapt av menn. De er skapt av reklameindustrien. Og kvinner setter minst like store krav til kvinners kropper som menn.

De aller fleste kvinner som tar plastiske operasjoner gjør det fordi de selv vil det, mennene deres er nesten alltid mot det.

Dere ser jo på pene menn, skuespillere og modeller dere også. Men vi tar oss ikke så nær av det. Vi vet dere er fornøyde med oss.

ta en titt på det første avsnittet du nettop har skrivd. Noe feil der eller kom det frem det du egentlig mener??...

Se også på den siste linjen i det du skrev; tyder det på innbilskhet eller selvsikkerhet??Eller kanskje arroganse??

Annonse

De fleste menn kontrollerer hormonene sine og blir ikke voldelige, selv om innstinktene våre sier at vi bør/kan bruke vold.

Kvinner derimot bruker heller hormoner som unnskyldning for sine utbrudd og vold.

Hvis dine instinkter sier deg at du kan/bør bruke vold. tyder det på at du ikke er kommet langt i utviklinga di....

petter smart

Kaste dem ut.. Nei vil ha dem hjemme lengst mulig..

Slik samfunnet er blitt nå så er det greit å ha litt oversikt..

Men så er ikke mine gamlere enn 3 og 9, så trenger egentlig ikke å tenke på det ennå...

Men å dra bort ei helg i ny og ne alene, passer meg bra.. Får igjen litt overskudd og hverdagen går bedre igjen etterpå..

Barn er en velsignelse, og en forbannelse. Det kjekkeste er å være onkel, da er det bare å gi dem tilbake når en er lei eller de begynner å lukte mistenkelig:-)

Før de er 18 er du nok så lei av dem at du mer enn gladelig lar dem gå. Men mødre slutter aldri å være mødre, uansett hvor gamle "barna" er. Pussig det der.

petter smart

ta en titt på det første avsnittet du nettop har skrivd. Noe feil der eller kom det frem det du egentlig mener??...

Se også på den siste linjen i det du skrev; tyder det på innbilskhet eller selvsikkerhet??Eller kanskje arroganse??

Glemte visst en ikke der, eller...... Joda, vi liker dere som dere er. Men det er jo lov å kikke?

Den siste linjen er noe vi menn klinger oss til, vi vet Brad Pitt er penere enn oss, og at ølvommen/minkende hårmanke/dvasse muskler osv. ikke er særlig tiltrekkende, så vi lever i troen på at dere synes vi er sexy. Den idyllen får du ikke ødelegge:-) Så det blir vel heller selvbedrag enn innbilskhet?

Gjest Novembermom

Tror ikke du skjønner hva jeg mener. Veldig mange av kvinnene som har skrevet inn her tror tydeligvis at jeg mener dere skal drite i hormoene og bare være snille og greie. Jeg er fullstendig klar over at det skjer mye inne i dere, det er ikke deres feil om dere blir vrange og vanskelige å leve med.

Jeg synes bare det er rart at naturen har gjort det slik at dere "prøver å drive vekk mannen" mens dere er gravide, da trenger dere mannen mer enn noengang og burde ikke være slik (fra naturens side da).

Jeg skjønner at det er slik og hvorfor, jeg synes bare ikke det er logisk. Skjønner du hva jeg mener?

Ja, jeg skjønner hva du mener :o)

Ellers så må jeg si at Pea sin teori kan kanskje være svaret ;o)

Den er jeg enig i.

Men utenom det, så er det litt å stri med gitt.....:o)

petter smart

Hvis dine instinkter sier deg at du kan/bør bruke vold. tyder det på at du ikke er kommet langt i utviklinga di....

På lik linje med at kvinner som tyr til vold for å forsvare barna sine ikke er kommet langt i utviklinga si?

Å ty til vold er noe som ligger i vår natur, både menns og kvinners. Vi er egentlig ganske primitive på innsiden selv om vi prøver å fornekte den siden av oss.

Dersom vi blir truet, er det da primitivt å ty til vold? Tja, men det er i alle fall naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...