dewey Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 "vi bærer tross alt på barnet hans, syns vi gjør veldig mye for han jeg da." - er dette en ære dette da? man er tross alt to om å få det barnet, men det unnskylder ikke at kvinner til tider under svangerskapet oppfører seg som djevelen selv... Du skrev: "man er tross alt to om å få det barnet" Oooops! Det er man ikke. Man er to om selve unnfangelsen, og man er to om det meste etterpå. Mannfolka kan følge opp graviditeten i større eller mindre grad, men man er IKKE to om å FÅ barnet. Kvinnen alene bærer barnet i trekvart år og føder det. Selvfølgelig rettferdiggjør ikke det stygg oppførsel fra den gravides side, men vær så snill - ikke innbill deg at man er to om graviditeten. Og jeg har en mann som har vært MEGET deltakende, interessert og aktiv, altså. Men det har vært mine graviditeter, mine plager etc. Ikke hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95027-kvinners-logikk-ved-graviditet/page/7/#findComment-533627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.