Gå til innhold

Kvinners logikk ved graviditet

Anbefalte innlegg

"vi bærer tross alt på barnet hans, syns vi gjør veldig mye for han jeg da."

- er dette en ære dette da?

man er tross alt to om å få det barnet, men det unnskylder ikke at kvinner til tider under svangerskapet oppfører seg som djevelen selv...

Du skrev: "man er tross alt to om å få det barnet"

Oooops! Det er man ikke. Man er to om selve unnfangelsen, og man er to om det meste etterpå. Mannfolka kan følge opp graviditeten i større eller mindre grad, men man er IKKE to om å FÅ barnet.

Kvinnen alene bærer barnet i trekvart år og føder det.

Selvfølgelig rettferdiggjør ikke det stygg oppførsel fra den gravides side, men vær så snill - ikke innbill deg at man er to om graviditeten.

Og jeg har en mann som har vært MEGET deltakende, interessert og aktiv, altså. Men det har vært mine graviditeter, mine plager etc. Ikke hans.

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• petter smart

31

• sigga

14

• Ulv I Faarikaal

9

• McLoud

8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...