Gjest sjokopops Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg er inne i et forhold som har vart i snart 6 mnd. Det er en flott gutt som jeg er veldig glad i. Problemet er at jeg fortsatt har sterke følelser for eksen som det ble slutt med for snart 2 år siden! Jeg trodde disse følelsene var over men det viser seg at det ikke stemte. Det var et veldig stormfullt forhold, og veldig vondt til tider, men i de gode stundene hadde vi det helt topp. Vi var sammen i nesten 3 år og har delt mange gode minner sammen. I mitt nye forhold så har guten fremdeles kontakt med sin siste eks som han var sammen med i 4 mnd., han sa også på et tidspunkt at han "trodde han fortsatt hadde følelser for henne". Det såret selvfølgelig. Men på et senere tidspunkt og etter en pause i forholdet vårt på grunn av dette, så fortalte han at han var sikker på at det ikke var noen følelser der lenger. Jeg tror kanskje dette kan ha vært medvirkende til at jeg begynte å tenke på mitt tidligere forhold, selv om jeg ikke føler meg sikker på at det utløste dette. Jeg tror at mine følelser for min tidligere har ligget latent hele tiden. Nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Noen råd eller tips hadde vært godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95073-har-f%C3%B8lelser-for-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stig666 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hei. Jeg i nesten samme situasjon selv, har vært sammen med ei dami 1 år nå, men jeg tenker stadig på eksen, og det forholdet var også kjempebra når det var bra, men sugde skikkelig når det vår kjipt..det var enten bånn helle topp. Men jeg har tenkt mye på det, hun utfyllte meg ikke i det hele tatt, ikke noe felles..men føler kanskje vi har det nå fordi jeg har forandret meg, men det har sikkert hun oxo:-) så...da er det store spm hva som er best da. Jeg tror vi bare lurer oss selv fordi det er noe uløst, noe vi ikke har klart og lurer på om vi greier det hvis vi prøver en gang til, men fakta er nok at det er de færreste som gjør det..vi prøvde oxo to ganger, gikk til helvete begge gangene. Kanskje å følge hjertet er det som er det riktige..men det sier jo så mye forskjellig at det er umulig å gjøre noe med alle impulsene det sender opp til den til tider ufornuftige hjernen våres.. Ttror ikke det hjelper å tenke for mye på det heller..Hjap kaskje ikke så mye med mine tanker heller:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95073-har-f%C3%B8lelser-for-eksen/#findComment-534485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.