Gå til innhold

gruer meg så fælt ......

Anbefalte innlegg

Gjest kan noen hjelpe meg??

Hei.

Lurte på om noen her kanskje kan fortelle meg noe om hva jeg har i vendte??

jeg har et barn på 7 år , og mannen min og jeg har prøvd i fire år å nr. 2.

Dette har endt opp i fire SA.

Nå har legen min sendt meg til gyn. for utredning...

her sitter jeg og aner ikke noe om hva jeg kan forvendte meg.....

Dette er kjempeskummelt!!

jeg _vet_ jeg er heldig som har en ,og at det finnes mange som dessverre ikke har fått oppleve det mirakelet...

Kanskje er jeg på feil forum nå , men det føltes mest riktig å henvende meg til dere som har peiling...

*håper på ikke alt for mye pepper*

Må samtidig si at jeg er full av beundring over det pågangsmotet dere viser!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95101-gruer-meg-s%C3%A5-f%C3%A6lt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nephilia27

Kalles det når et par har barn fra før, men sliter med å få nestemann. Men like fullt infertilitet, så du er kommet til rett plass (c:

Siden du har hatt så mange SA vil de undersøke hvorfor, og med den rette behandlingen vil dere mest sannsynlig oppleve å få en fullbåren graviditet.

Nå vet jeg ikke helt hvordan de undersøker deg, men svaret blir nok at dere blir sendt til en fertilitetsklinikk.

Vet ikke om jeg var til så god hjelp, har aldri opplevd SA, men har tre misslykkede IVF-forsøk bak meg.

Ønsker deg og mannen lykke til!

Vet ikke om jeg har noe som kan hjelpe deg?

Har hørt om flere som ikke gir opp ...som har lykkets etter maaange forsøk.IKKE GI OPP!

Jeg tror mye på alternativ behandling i kombinasjon med prøverør.

1 forsøket gikk i vasken(uten alt.beh.)

Er i gang med 2.forsøket og tar nå akupunktur og healing.

Prøver vel å trekke i de "halmstrå" som finnes for å lykkes. Har tatt alt.beh. i samband med andre "kremper" og det har vært meget bra.

Har du prøvd noe alt.beh.?

Skjønner at du gruer deg , men du virker jo allerede å være en strak person som har prøvd 4 ganger....å prøve litt til klarer du sikkert. Det kan jo komme noe veldig godt ut av det! Men samtidig kan det kanskje være slitsomt for forholdet?

Min anbefalning faktisk å gå å snakke med en "profesjonell" psykolog. De kan oftest stille de riktige spørsmålene - sånn at man kan føle seg sikker på det man gjør!

Lykke til - hva du/dere enn gjør! Håper dte går bra hos legen.

Krysser alt!!!!!!!!

Goe "stå på"-Klemmer

Skjønner godt at du føler deg ille til mote med historien din. De fleste her på forum sliter med å bli gravide i det hele tatt, så det er vel ikke så mange som har erfaring med gjentatte aborter slik du har.

Men for ikke så lenge siden kom det en melding her fra Sommernatt. Hun hadde også problemer med gjentatte aborter, men fikk til slutt - etter en årrekke med div. feildiagnoser - vite at hun hadde problemer med at blodet koagulerte slik at embryoet ikke kunne ta til seg næring. Du kan forsøke denne linken for å få frem innlegget hennes:

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1536134

Jeg har også hørt om ett par tre andre tilfeller som har lignet. Alle har fått behandling med blodfortynnende medisiner i starten av svangerskapet, og dermed kunnet gjennomføre et normalt svangerskap. Kanskje er dette grunnen til at du aborterer også.

Jeg vet ikke helt hvordan de går frem for å utrede årsaker til gjentatte aborter, og trolig finnes det flere mulige forklaringer. Det kan selvsagt også være genfeil og andre ting som slår ut. Men i slike tilfeller pleier det å være mye vanskeligere å bli gravid i utgangspunktet.

Håper i alle fall at du snart finner ut av problemet, og at du om ikke lenge blir belønnet med en ny graviditet som varer i 40 uker.

Lykke til videre !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...