Gå til innhold

Sen debut, en kilde til frustrasjon ?

Anbefalte innlegg

I nyhetene fokuseres det ofte på

- fjortiser som har sex

- voldtektslovgivning

- filmer med kjønnsorgan i bevegelse

- one night stands

- alkohol/rohypnol og sex,

- impotens

- størrelser på div kroppsdeler

Og alt sammen interesserer meg igrunnen null og nix. For det mest trasige problemet er hverken få seg noen kjæreste eller sex før fyllte 25. Synest det er for ille at friske personer over 18 år skal gå rundt å kjede livet av seg år etter år. Men verst av alt det mener jeg er damer som ikke opplever noen orgasme før fyllte 30.

Burde det ikke i dagens velferdsamfunn være mulig å gjøre noe med denne kilden til kjedsomhet og mistrivsel ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95114-sen-debut-en-kilde-til-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva prøver du egentlig å få frem?

For mye sex i mediene? For lite sex i mediene? Feil sex-fokus i mediene?

Irriterende fokus eller kanskje heller moralsk panikk press. Fryktelig enerverende når man er 23 og enda er så uskyldsren at man totalt mangler reell innlevelsesevne.

Er det noe jeg har fått i halsen er det moralsk panikk press. Hender at jeg spekulerer på hva som skal til for å fremkalle akutte psykosomatiske lidelser hos personer som driver med moralsk panikkpress. Kommer dessverre alltid til den konklusjonen at de er dobbelmoralister og dessverre derfor helt immune mot moralsk panikk.

Mvh

Annonse

Helt enig, ser på meg selv, var sen i debuten og nå går her jeg og vaser alene, og ser alle potensielle partnere gå forbi meg hver dag.....

Har lenge hatt mistanke om en sammenheng her ja. Du har kanskje blitt så vant til at det skal være vanskelig, at du uten å vite det avviser mulige partnere, feks med manglende vilje til å ta initiativ.

Plussiden av elendigheten er at du slipper å bekymre deg om barnebidrag, kjønnsykdommer og svigermødre.

Mvh

Pappa Bjørn

Det burde kanskje vært innført gruppesex som valgfag i 9. klasse? Det hadde nok fått fart på sakene.

Eneste aberet er vel kanskje i det øyeblikket lektor Fjertfjeld kaster både skjorta og vesten slik at elevene får panorama utsikt til den rynkete og hårete ryggen hans........

Pappa Bjørn

Det burde kanskje vært innført gruppesex som valgfag i 9. klasse? Det hadde nok fått fart på sakene.

Eneste aberet er vel kanskje i det øyeblikket lektor Fjertfjeld kaster både skjorta og vesten slik at elevene får panorama utsikt til den rynkete og hårete ryggen hans........

Og selvsagt la jeg inn svar på den tråden UTEN å ha lest tråden under.*L*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...