Gå til innhold

NuvaRing - Prevensjonsringen

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her har erfaringer med denne nye prevensjonsringen? Min mann er svært så skeptisk til dette prevensjonsmiddelet, og tror visst det bare er noe vås som er lagt ut for salg...Jeg derimot synes det høres både lettvint og greit ut.

Noen her som kan hjelpe meg å "overtale" min mann? Tror han innbilder seg at den kommer til falle ut eller noe, at den slettes ikke er sikker. Jeg sier det kan ikke skade å prøve ihvertfall, men han kvier seg, og vel vel helst sterilisere seg....Og hvor mye koster NuvaRing forresten?

Takknemmelig for tilbakemeldinger!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95128-nuvaring-prevensjonsringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuvafrelst

Nuvaring koster litt mindre enn p-piller.. husker ikke nøyaktig.

Vi har ingen plager med Ringen... Ikke faller den ut (selv ikke under epidemi med oppkast og diare :o)) hverken i tide og utide eller under samleie. Mannen min sier han ikke merker noe.

Jeg har forholdsvis lett for å bli gravid og har nå brukt Ringen i 4 måneder og ingen småttiser på vei her nei.

Masse bivirkninger ble jeg også kvitt da jeg gikk over fra p-piller til NuvaRingen.

Se forøvrig mitt innlegg "Erfaringer med NuvaRing"

Anbefales!!!

Nuvaring koster litt mindre enn p-piller.. husker ikke nøyaktig.

Vi har ingen plager med Ringen... Ikke faller den ut (selv ikke under epidemi med oppkast og diare :o)) hverken i tide og utide eller under samleie. Mannen min sier han ikke merker noe.

Jeg har forholdsvis lett for å bli gravid og har nå brukt Ringen i 4 måneder og ingen småttiser på vei her nei.

Masse bivirkninger ble jeg også kvitt da jeg gikk over fra p-piller til NuvaRingen.

Se forøvrig mitt innlegg "Erfaringer med NuvaRing"

Anbefales!!!

jeg har dessverre ikke gode erfaringer med ringen. den er i veien når vi har samleie (det var meg, og ikke kjæresten som merket den), og dessuten detter den ut i tide og utide, bare jeg sitter galt en stund. særlig under eggløsning er den helt håpløs i mitt tilfelle..

jeg har dessverre ikke gode erfaringer med ringen. den er i veien når vi har samleie (det var meg, og ikke kjæresten som merket den), og dessuten detter den ut i tide og utide, bare jeg sitter galt en stund. særlig under eggløsning er den helt håpløs i mitt tilfelle..

Har brukt ringen i ca. 4 uker og jeg har en del plager med den. Humøret er under nullpunktet, "menssmerter" hele tiden, blødninger samt kvalme/magesmerter. Jeg har bestemt meg for å prøve en stund til for å se om det bedrer seg. Ringen faller ut dersom jeg bruker tamponger.

Mannen min har ikke merket noe ubehag under samleie.

Tror en ring koster ca. 150 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...