Gå til innhold

Onanering blant enslige.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmmmmm

Hmmmmm, hva tenker du på. Om mislykket kommer og tar meg hardt...Mnei, det er ikke typisk mislykket.

Må understreke at jeg på ingen måte mente at under en gang i uka tyder på dårlig helse dersom vedkommende har noen ideologisk eller religiøs grunn for ikke gjøre det.

Annonse

Mellom 1-7 ganger i uka.

1 og 7 er ytterpunktene, men 1 er mer ytterpunkt enn 7 da jeg får ballespreng om det gjøres så sjeldent. Men det hender man glemmer det om man f.eks. jobber mye.

Jeg onanerer uansett alltid senest et døgn før jeg skal på byen. På den måten har man hemninger! Å dra på byen med tilnærmet spreng er tross alt veldig farlig i forhold til kommende fyllenerver.

Gjest mislykket

Hei!

Jeg synes masturbasjon ikke gir meg noe som helst. Iallfall føler jeg ingeen trang til slikt. Det er nok fordi jeg søker kjærlighet til et annet menneske. Så for meg er tanken på sex med et annet menneske vakker, mens "sex" med meg selv, ikke gir meg noe.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...