Gå til innhold

Hvor vanlig er det å GLEMME onanering blant enslige??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du og Rørleggeren må da bare være det ultimate par!

Go for it, babe!

For øvrige skjer det at man glemmer seg når man jobber mye, eller er opptatt på annet hold.

Vet ikke om vi har så mye til felles, bortsett fra at vi er singel...

Hva med deg og mislykket?

Tror dere har mer til felles;)

Vet ikke om vi har så mye til felles, bortsett fra at vi er singel...

Hva med deg og mislykket?

Tror dere har mer til felles;)

Jeg og mislykket er ganske like på mange måter: Begge er så til de grader stygge at vi aldri har fått en klem av en jente, ingen av oss har hatt sex, vi lever begge på institusjoner, og begge har et psykelig forhold til fastlegen sin :)

Jeg og mislykket er ganske like på mange måter: Begge er så til de grader stygge at vi aldri har fått en klem av en jente, ingen av oss har hatt sex, vi lever begge på institusjoner, og begge har et psykelig forhold til fastlegen sin :)

he,he.

Ja der kan du se. =)

Jeg får vente på elskeren min... han må vel ha ladda opp kanonen til nå..?

he,he.

Ja der kan du se. =)

Jeg får vente på elskeren min... han må vel ha ladda opp kanonen til nå..?

Tja, hvis han har lada i over 2 minutter og det er litt trøkk i han, så ja; da er han nok klar for ny eksplosjon.

Jeg skal på hockeykamp å se smurfer få gris i Raymond-land, så i mitt hode er det ikke engang antydning til skitne tanker i dag. Øl og hockey er det som gjelder fra klokken 12 i dag! :)

Annonse

Tja, hvis han har lada i over 2 minutter og det er litt trøkk i han, så ja; da er han nok klar for ny eksplosjon.

Jeg skal på hockeykamp å se smurfer få gris i Raymond-land, så i mitt hode er det ikke engang antydning til skitne tanker i dag. Øl og hockey er det som gjelder fra klokken 12 i dag! :)

Øl og fotball fra klokken 1500 i morgen er hva som gjelder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...