Gå til innhold

Tegn på at dobbeltmoralen fortsatt lever

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

23

• shandy

3

• naiv

2

• pirko

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes ikke han er kul, men han blir ikke akkurat sett ned på fordi han pulte Spears. Tvert i mot.

Spears derimot: Ei hore!

http://www.mtv.com/shared/media/news/images/l/Limp_Bizkit/sq-limp-bizkit-fred-red-hat-intvw-mtv.jpg

Det er han her du snakker om vel?

Ja, stemmer.

Jeg sier ikke at han er deilig eller noe sånt, for jeg hadde ikke pult en (i motsetning til frøken Spears), dog er det vel litt merkelig at kvinnfolk fortsatt blir sett på som billige horer om de har sex med menn, mens mannfolk er kuuuule.

Ikke det at det plager meg betraktelig, jeg er jo hannkjønn, dog er det litt kjipt om kvinnfolk skal være vriene å få til sengs fordi de er redde for horestempelet.

Dette ganger ingen!

Ja, stemmer.

Jeg sier ikke at han er deilig eller noe sånt, for jeg hadde ikke pult en (i motsetning til frøken Spears), dog er det vel litt merkelig at kvinnfolk fortsatt blir sett på som billige horer om de har sex med menn, mens mannfolk er kuuuule.

Ikke det at det plager meg betraktelig, jeg er jo hannkjønn, dog er det litt kjipt om kvinnfolk skal være vriene å få til sengs fordi de er redde for horestempelet.

Dette ganger ingen!

Det kommer vel kanskje av at Britney har uttalt at hun skal være jomfru til hun gifter seg, og da er det klart at dette blir brukt mot henne.

Forøvrig syntes jeg hele dama er en stor vits.

Når det gjelder hvem som ligger med hvem, er det ikke noe bedre med en mann som har høvla over det han kan få, enn andre veien. Akkurat likt.

Det er det samme for meg hvor mange folk ligger med, men jeg ville ikke hatt en som har vært inni annenhvert høl vi måtte møte på i byen.

Sånn er det bare, men det er min smak. Men jeg gjentar, så lenge disse ikke skal nærmere meg enn en klem, så er det ett fett hva de driver/har drevet med. Går ikke rundt å kakler om andre, men passer mine egne saker.

Skjønner?

Annonse

Det kommer vel kanskje av at Britney har uttalt at hun skal være jomfru til hun gifter seg, og da er det klart at dette blir brukt mot henne.

Forøvrig syntes jeg hele dama er en stor vits.

Når det gjelder hvem som ligger med hvem, er det ikke noe bedre med en mann som har høvla over det han kan få, enn andre veien. Akkurat likt.

Det er det samme for meg hvor mange folk ligger med, men jeg ville ikke hatt en som har vært inni annenhvert høl vi måtte møte på i byen.

Sånn er det bare, men det er min smak. Men jeg gjentar, så lenge disse ikke skal nærmere meg enn en klem, så er det ett fett hva de driver/har drevet med. Går ikke rundt å kakler om andre, men passer mine egne saker.

Skjønner?

Skjønner.

Gjest mislykket

Jeg synes ikke han er kul, men han blir ikke akkurat sett ned på fordi han pulte Spears. Tvert i mot.

Spears derimot: Ei hore!

Hei!

Om du forsøker ikke å være så irrasjonell må -- hvorfor mener du at frøken Spears er "ei hore"?

Vennlig hilsen

Dette er egentlig damens feil. Fordi denne mannen sikkert blir mere attraktiv overfor det motsatt kjønn..og hvem er det motsatte kjønn?..jo damene. Damer faller jo for musikere og den slags, som de garantert skjønner har hatt sex med haugevis med damer

Menn vil helst ikke ha damer som har hatt sex med masse menn, mens damene derimot kniver om gutta som har pult flest damer..er ikke vanskelig å forstå hvorfor menn blir mere populære jo flere de har hatt sex med da?..uansett så får damene takke seg selv

Dette er egentlig damens feil. Fordi denne mannen sikkert blir mere attraktiv overfor det motsatt kjønn..og hvem er det motsatte kjønn?..jo damene. Damer faller jo for musikere og den slags, som de garantert skjønner har hatt sex med haugevis med damer

Menn vil helst ikke ha damer som har hatt sex med masse menn, mens damene derimot kniver om gutta som har pult flest damer..er ikke vanskelig å forstå hvorfor menn blir mere populære jo flere de har hatt sex med da?..uansett så får damene takke seg selv

Tja... Jeg er enig med deg i at musikere knuller mange. I hvert fall gutta, noe Rune Rudberg er et levene bevis på. Når den fyren kan knulle 2000 damer så må man tross alt lure på om det er noe feil med jentene, ja.

Hmmmm faktisk så er jeg veldig enig med deg i det du skriver, men det tør jeg ikke å si høyt her på dol.

Skjønner meg ikke på slike damer som higer etter de menn som ligger med mest damer.. De husker ikke alle damene de har ligget med engang..

Iallefall ikke de som la seg ned med Krogstad.. Usj...

Nei, de damene til Krogstad imponerte meg også :)

Annonse

Gjest Goldis

Hehe, men kjenner du noen som har feid han?

Jeg mener, du som er trønder og greier? :)

He he.. nei kjenner ingen som har feid ham.. Heldigvis.. Har ikke vært flue på veggen der sjø...

Men har sett ham.. Liten glatt rund type.. Tror han har en Gud som du...

;-))

He he.. nei kjenner ingen som har feid ham.. Heldigvis.. Har ikke vært flue på veggen der sjø...

Men har sett ham.. Liten glatt rund type.. Tror han har en Gud som du...

;-))

Jeg har sett Tanya Hansen, og til og med snakket med henne, og for meg er det like imponerende at den kjerringa faktisk kan tjene penger på kroppen sin.

Menmen... bra for henne: Hun er tross alt ikke en som noensine vil klare å tjene penger på å bruke hue :)

Gjest Goldis

Jeg har sett Tanya Hansen, og til og med snakket med henne, og for meg er det like imponerende at den kjerringa faktisk kan tjene penger på kroppen sin.

Menmen... bra for henne: Hun er tross alt ikke en som noensine vil klare å tjene penger på å bruke hue :)

Håper kanskje på det også Krogstad nå.. Hørte han skulle utdanne seg som sexolog mens han sitter inne..

Tanja... Tja.. Blond og....

Hun har store pupper, langt blondt hår og kan å sprike med bena - det holder det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...