Gå til innhold

Hvordan gå frem ang flytting?...

Anbefalte innlegg

...jeg vet selsagt hvordan man flytter, men det blir ekstra vanskelig å gjøre det når man skal flytte fra mann og 2 små barn.Syns det er vanskelig med det praktiske, jeg vil flytte, men får liksom ikke kommet i gang...

det at jeg ikke skal ha barna med, er det samboer som har bestemt.(blir for komplisert å forklare).

Hadde jeg vunnet mange penger, hadde jeg kjøpt meg leilighet med en gang, orker egentlig ikke tanken på å gå ut på leiemarkedet.

Noen som har en ca. 60 kvadrat leilighet, billig til leie? *hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95170-hvordan-g%C3%A5-frem-ang-flytting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Han kan jo ikke nekte deg å ikke ta de med. Men sefølgelig, er han pappaen , bør du ikke ta de "fra"han, barna må fremdeles få lov å treffe han, det samme gjelder dersom du velger å gi foreldreansvaret til han, da må du sørge for at han lar deg treffe de.

Finn et sted der du vil bo, spar gjerne opp litt penger på forhånd, hør om du har rett på ekstra støtte og flytt!

Men det koster, det er nok veldig vanskelig første natten alene, men er det dette du vil så tjener du nok på det i det lange løp.

Han kan jo ikke nekte deg å ikke ta de med. Men sefølgelig, er han pappaen , bør du ikke ta de "fra"han, barna må fremdeles få lov å treffe han, det samme gjelder dersom du velger å gi foreldreansvaret til han, da må du sørge for at han lar deg treffe de.

Finn et sted der du vil bo, spar gjerne opp litt penger på forhånd, hør om du har rett på ekstra støtte og flytt!

Men det koster, det er nok veldig vanskelig første natten alene, men er det dette du vil så tjener du nok på det i det lange løp.

Man har ikke lov å ta med seg ungene når man flytter ut av hjemmet dersom man ikke er enige.

Se det den andre veien, du kommer hjem fra jobben og faren har tatt ungene og dratt. Det er samme regel for kvinner.

Man har ikke lov å ta med seg ungene når man flytter ut av hjemmet dersom man ikke er enige.

Se det den andre veien, du kommer hjem fra jobben og faren har tatt ungene og dratt. Det er samme regel for kvinner.

Angela: Det er så jeg ikke tror det jeg leser. Når er du født? !920? SELVSAGT har hun ingen rett til å flytte noen steder med barna. Foreldrene skal først bli enige om samværsordning, før noen flytter noe sted som helst.

Slik holdninger du bringer til torgs, er akkurat grunnen til at det blir så mye krig rundt barnefordeling, nemlig at moren mener hun eier ungene i kraft av sitt kjønn - og bare det.

Nop: Bli enige med samboeren først og fremst hvordan samværet med barna skal være. Det er og blir det viktigste.

petter smart

Hvorfor mener du det skal være slik at mor kan ta med ungene hvor som helst, når som helst uten at far har noen han skulle ha sagt? Eier hun ungene? Og hvorfor skal han bli tiltalt for kidnapping dersom han gjør det samme?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...