Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke vært sammen med så veldig mange, så jeg har ikke all verdens å sammenligne med. Men mitt generelle intrykk er at gutter/menn er ganske selvopptatte og egoistiske i senga. Mest opptatt av sin egen orgasme, og har ikke noe særlig peiling på kvinners anatomi nedentil...

Er alle gutter sånn? Eller er det bare jeg som er uheldig i partnervalg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95206-menn-er-egoistiske-elskere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• sherlock

5

• tigertrollet

4

• molli

3

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Både óg vil jeg si..

De guttene som synes inn-og-ut jukking på fem min er det som omfatter et samleie sørger følgelig for egen tilfredsstillelse. Det er noen som bare ikke har talent i senga, det må sies. Noen er fornøyd med egen utløsning og oppsummerer samleiet i lengden på spruten eller frekvensen i jukket..

Heldigvis er det mange som er bevisst at for en jente kreves det ofte mer som inkluderer, forspill, kyssing, hender, oralsex, fingring og tiiiiid..

De som elsker det de holder på med er ofte flinke til å nyte maten som en fem retters middag..(bortsett fra Sherlock som er foretrekker Fast Food

:-P)

Men...når alt kommer til alt er det en selv som må ta ansvar for sin egen orgasme.

Det er ikke bare å overlate fjernkontrollen til mannen og forvente at han skal kunne betjene den når den er forskjellig fra jente til jente..selv om noen av knappene er universale da:-)

Vi må si hva vi ønsker, og hver og én tar ansvar for egen orgasme. Og så er det jo morsomt å hjelpe til med motpartens;-)

petter smart

Du høres ut som en av de jentene som ikke gidder gjøre noe selv. Du overlater vel alt til mannen, ikke gidder du å fortelle hva du liker og ikke liker, dette skal han da skjønne instinktivt.

Er så lei av jenter som ligger som døde slakt i senga og forventer at vi skal gjøre alt. Og når det ikke blir noen stor opplevelse er selvsagt alt mannens feil. Dere har jo ikke noe ansvar for egne orgasmer og nytelse.

Kjenner du menns anatomi nedentil? Vet du hva hver enkelt gutt liker og ikke liker? Hvordan alle gutter vil ha? Neppe, og de du vet det om har fortalt deg nettopp dette.

Annonse

laguna1365380434

Kanskje jeg er heldig, men jeg synes de elskerne jeg har hatt stort sett er kreative og flinke jeg.. Kommunikasjon er viktig da, sånn at han vet hva du liker og du vet det samme om ham.. Dessuten er det vel greit med litt egoisme innimellom, bare man kan bytte på å være egoisten? Selvfølgelig er det kjipt hvis fyren bare tenker på seg selv hele tiden!

Både óg vil jeg si..

De guttene som synes inn-og-ut jukking på fem min er det som omfatter et samleie sørger følgelig for egen tilfredsstillelse. Det er noen som bare ikke har talent i senga, det må sies. Noen er fornøyd med egen utløsning og oppsummerer samleiet i lengden på spruten eller frekvensen i jukket..

Heldigvis er det mange som er bevisst at for en jente kreves det ofte mer som inkluderer, forspill, kyssing, hender, oralsex, fingring og tiiiiid..

De som elsker det de holder på med er ofte flinke til å nyte maten som en fem retters middag..(bortsett fra Sherlock som er foretrekker Fast Food

:-P)

Men...når alt kommer til alt er det en selv som må ta ansvar for sin egen orgasme.

Det er ikke bare å overlate fjernkontrollen til mannen og forvente at han skal kunne betjene den når den er forskjellig fra jente til jente..selv om noen av knappene er universale da:-)

Vi må si hva vi ønsker, og hver og én tar ansvar for egen orgasme. Og så er det jo morsomt å hjelpe til med motpartens;-)

..(bortsett fra Sherlock som er foretrekker Fast Food :-P)

*Hrmff*, Foretrekker faktisk lange vorspiel. Dette fordi et sammenhengende samleie(penetrering) som varer mer enn 5 minutt vil ende i utløsning enten jeg vil det eller ikke.

Heldigvis tar det ikke mer enn et kvarter før den "egoistiske" orgasme døsen gir seg. Så om de antiegoistiske(altruistiske) damene klarer en slik pause, kan jeg selvsagt gjennomføre et nytt vorspiel og et nytt samleie.

(Kan holde ut lenger om jeg forsøker å løse kompliserte regnestykker under samleie. Dessverre ødelegger det mye av nytelsen med å ha sex.)

tigertrollet

..(bortsett fra Sherlock som er foretrekker Fast Food :-P)

*Hrmff*, Foretrekker faktisk lange vorspiel. Dette fordi et sammenhengende samleie(penetrering) som varer mer enn 5 minutt vil ende i utløsning enten jeg vil det eller ikke.

Heldigvis tar det ikke mer enn et kvarter før den "egoistiske" orgasme døsen gir seg. Så om de antiegoistiske(altruistiske) damene klarer en slik pause, kan jeg selvsagt gjennomføre et nytt vorspiel og et nytt samleie.

(Kan holde ut lenger om jeg forsøker å løse kompliserte regnestykker under samleie. Dessverre ødelegger det mye av nytelsen med å ha sex.)

*glis*

Du høres veldig normal ut, Sherlock. Friksjon har en tendens til å ha den effekten på et mannlig kjønnsorgan.. Måtte bare erte deg litt;-P

Er det andregradsligninger som er cluet?

Du har åpenbart ikke møtt meg.

Sorry, dette hørtes ut som skryt og kødd, men jeg har et problem, og det er at jeg tenker mer på dame enn meg selv. Det går faktisk ut over min utløsning!

Ok, det siste var kanskje feil, men helt seriøst: Jentas velbehav, enten det er i form at en utløsning, nytelse eller hva det måtte være, er det viktigste.

Jeg kunne aldri hatt sex med noen som ikke likte sexen. Da hadde jeg følt meg mislykket som gutt og oppsøkt fastlegen min.

*glis*

Du høres veldig normal ut, Sherlock. Friksjon har en tendens til å ha den effekten på et mannlig kjønnsorgan.. Måtte bare erte deg litt;-P

Er det andregradsligninger som er cluet?

Nei, tredjeroten. Dette regnestykket gir mye mer antitenning enn å fantasere om isbading eller noe annet fælt.

FEKS: Tredjeroten av 125 er 5 siden 5*5*5 = 125 og tredjeroten av 64 er 4.

Tredjeroten av 100 er mer komplisert, 4*5*5 = 100, kan kanskje 4,7 være svaret ? 4,7*4,7 = 0,49 + 2,8 + 2,8 + 16 = 5,6 + 0,49 + 16 = 6,09 + 16 = 22,09 deretter ?? * 4,7, Ooops hva var det jeg skulle gange 4,7 med. 4,7 * 4,7 = 16 + 6,09 = 22,9. 22,9 * 4,7 = 23 * 4 + 23 * 0,7 = 92 + 16 = 108. FEIL !!!, grøss og gru nå går det rundt for meg her, begynner på nytt...

Men dropp hjernetorturen. Lav friksjon er mitt førstevalg, trangt + glatt er mye deiligere enn ikke så trangt + mye friksjon.

Mvh

Annonse

tigertrollet

Nei, tredjeroten. Dette regnestykket gir mye mer antitenning enn å fantasere om isbading eller noe annet fælt.

FEKS: Tredjeroten av 125 er 5 siden 5*5*5 = 125 og tredjeroten av 64 er 4.

Tredjeroten av 100 er mer komplisert, 4*5*5 = 100, kan kanskje 4,7 være svaret ? 4,7*4,7 = 0,49 + 2,8 + 2,8 + 16 = 5,6 + 0,49 + 16 = 6,09 + 16 = 22,09 deretter ?? * 4,7, Ooops hva var det jeg skulle gange 4,7 med. 4,7 * 4,7 = 16 + 6,09 = 22,9. 22,9 * 4,7 = 23 * 4 + 23 * 0,7 = 92 + 16 = 108. FEIL !!!, grøss og gru nå går det rundt for meg her, begynner på nytt...

Men dropp hjernetorturen. Lav friksjon er mitt førstevalg, trangt + glatt er mye deiligere enn ikke så trangt + mye friksjon.

Mvh

Jeg fallt av i første setning..*flirer*

Men dere gutta som ikke kan gjøre to ting samtidig...mens du da grubler på om det var 4,7 eller 4,47 vil du ikke da måtte stoppe opp knullinga? Høres litt stakato ut;-)

Skjønner at lav friksjon er tingen da.

Men er det ikke like greit å finne ei som IKKE er trang, men derimot vid da, Sherlock?

Da har du ikke det problemet vettu...*s*

Men glidekrem og ei vid dås holder du kanskje ut 7min?;-)

Gjest Daraan

Hehe.. Min opplevelse er at (ikke at jeg har en hel telefonkatalogside med erfaring heller men...) ikke alle er egoistiske.

Men -JÆVLI- elendig på anatomi er stort sett hvert mannfolk!! Min erfaring er at de prøver men vet rett og slett ikke hva de skal gjøre omtrent. De skjønner ikke at "inn-ut" ikke er det samme høydepunktet for kvinner som det er for dem.. For de har jo rett og slett ikke vært kvinne daa..

Kommunikasjon er tingen vettu! Fortell gubben hva du vil ha! Der suger jeg gitt.. Noe som ofte fører til et relativt sårt underliv etter som jeg rett og slett ikke gidder prente inn hver gang at jeg faktisk -bør- være relativt våt før han begynner......... Men men... Ille er da absolutt ikke bare vi kommer igang! ;-)

Du har åpenbart ikke møtt meg.

Sorry, dette hørtes ut som skryt og kødd, men jeg har et problem, og det er at jeg tenker mer på dame enn meg selv. Det går faktisk ut over min utløsning!

Ok, det siste var kanskje feil, men helt seriøst: Jentas velbehav, enten det er i form at en utløsning, nytelse eller hva det måtte være, er det viktigste.

Jeg kunne aldri hatt sex med noen som ikke likte sexen. Da hadde jeg følt meg mislykket som gutt og oppsøkt fastlegen min.

Nånå, ikke trå over grensen, nå

Jeg fallt av i første setning..*flirer*

Men dere gutta som ikke kan gjøre to ting samtidig...mens du da grubler på om det var 4,7 eller 4,47 vil du ikke da måtte stoppe opp knullinga? Høres litt stakato ut;-)

Skjønner at lav friksjon er tingen da.

Men er det ikke like greit å finne ei som IKKE er trang, men derimot vid da, Sherlock?

Da har du ikke det problemet vettu...*s*

Men glidekrem og ei vid dås holder du kanskje ut 7min?;-)

>> Men dere gutta som ikke kan gjøre to ting samtidig...mens du da grubler på om det var 4,7 eller 4,47 vil du ikke da måtte stoppe opp knullinga? Høres litt stakato ut;-)

Neida, de bevegelsene går automatisk. Poenget er at hoderegning gjør at dåsa ikke blir så trang. Skjønner ikke helt hvordan, men det er helt sant, lover ;-).

Ulv I Faarikaal

Det er nok slik.

Jeg har fortalt om studentene som hvert år stiller seg på torget med en "jordmorplakat" som viser en kvinnes underliv. De spør alle menn som går forbi hvor gamle de er og om de kan peke på klitoris på plakaten. Skuffende få vet hvor, og uvitenheten øker med alderen. Hadde plakaten vist hele kroppen, hadde feilprosenten steget :-)

Tipper det er mange kvinner som går glipp av mye ja.

Kvinner burde kreve og lære opp mannen sin, noen annen måte finnes ikke. Men det betinger at de kjenner sin egen kropp også. En bok om sex gjør mye, men han må gidde å lese og forstå.

Og så over til kvinner: mange kvinner tror mannen klarer seg med det han tar seg til selv, og mannen kan med det tro hun ikke er interessert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...