Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigertrollet

>> Men dere gutta som ikke kan gjøre to ting samtidig...mens du da grubler på om det var 4,7 eller 4,47 vil du ikke da måtte stoppe opp knullinga? Høres litt stakato ut;-)

Neida, de bevegelsene går automatisk. Poenget er at hoderegning gjør at dåsa ikke blir så trang. Skjønner ikke helt hvordan, men det er helt sant, lover ;-).

"Neida, de bevegelsene går automatisk. Poenget er at hoderegning gjør at dåsa ikke blir så trang. Skjønner ikke helt hvordan, men det er helt sant, lover ;-). "

Kanskje fordi du bevisst ikke kjenner etter hvor følsomt det er? ;-) Er det ikke enklere å få utløsningen og så fortsette etter jr har fått ny tenning? *s*

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

6

• sherlock

5

• tigertrollet

4

• molli

3

Mest aktive i denne tråden

"Neida, de bevegelsene går automatisk. Poenget er at hoderegning gjør at dåsa ikke blir så trang. Skjønner ikke helt hvordan, men det er helt sant, lover ;-). "

Kanskje fordi du bevisst ikke kjenner etter hvor følsomt det er? ;-) Er det ikke enklere å få utløsningen og så fortsette etter jr har fått ny tenning? *s*

Du har selvsagt rett. Derfor kunne jeg gjerne tenkt meg ei dame med velutviklet mus og god tid.*S*

Gjest he he

Du har åpenbart ikke møtt meg.

Sorry, dette hørtes ut som skryt og kødd, men jeg har et problem, og det er at jeg tenker mer på dame enn meg selv. Det går faktisk ut over min utløsning!

Ok, det siste var kanskje feil, men helt seriøst: Jentas velbehav, enten det er i form at en utløsning, nytelse eller hva det måtte være, er det viktigste.

Jeg kunne aldri hatt sex med noen som ikke likte sexen. Da hadde jeg følt meg mislykket som gutt og oppsøkt fastlegen min.

Det er var litt søtt skrevet;-)

Du høres ut som en av de jentene som ikke gidder gjøre noe selv. Du overlater vel alt til mannen, ikke gidder du å fortelle hva du liker og ikke liker, dette skal han da skjønne instinktivt.

Er så lei av jenter som ligger som døde slakt i senga og forventer at vi skal gjøre alt. Og når det ikke blir noen stor opplevelse er selvsagt alt mannens feil. Dere har jo ikke noe ansvar for egne orgasmer og nytelse.

Kjenner du menns anatomi nedentil? Vet du hva hver enkelt gutt liker og ikke liker? Hvordan alle gutter vil ha? Neppe, og de du vet det om har fortalt deg nettopp dette.

"Er så lei av jenter som ligger som døde slakt i senga og forventer at vi skal gjøre alt. Og når det ikke blir noen stor opplevelse er selvsagt alt mannens feil. Dere har jo ikke noe ansvar for egne orgasmer og nytelse."

Hehe, dette sier jo litt om deg som elsker. For FØRSTE bud er at man tenner på gutten man er sammen med, og andre at man er trygg på hverandre - slik at man kan fortelle og veilede.

Så hvis du har vært utsatt for mange som ligger som slakt i sengen, så tror jeg rett og slett at de ikke har tent på deg. Mer sånn at "å faen er han ikke ferdig snart" for ikke å såre deg.

Du har antagelig hatt ons, eller korte forhold, kun basert på sex, og da er det ikke alle som gidder eller tør å si ifra.

Jeg personlig tar ansvar for egen nytelse, men også for sambos - det er da også gjensidig. Det går ganske greit i og med at vi tenner på hverandre så det gnistrer, og resten går av seg selv.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å prate om sex, og hva man liker. Det er da ganske så naturlig og DU, kunne da like gjerne sagt til dine "slaktsaker" at du kunne tenkt deg ting litt mer variert og fått som du gir, for du gir vel?

Hvis disse da ikke reagerer, blir sure, eller ikke gidder, så tror jeg nesten sikkert at det er DEG de ikke tenner på, OG, da er det igrunn ikke annet å si enn: Bedre lykke neste gang :)

Min erfaring er at menn bruker mer tid og omtanke på de jentene de virkelig bryr seg om, mens det ikke er mye omtanke å spore i mere tilfeldige forbindelser. Jo mere forelsket man er, jo mere legger man i sexen. Er man egentlig bare ute etter et nummer eller har sex for sexens skyld, merker man fort at fyren tenker mest på sin egen nytelse og orgasme.

Jeg har hatt noen, og det slår aldri feil :-) Det gjelder forresten meg selv også. En fyr jeg ikke er akkurat styrtforelska i, gidder jeg ikke "pleie" og anstrenge meg nevneverdig for i senga heller.

Annonse

petter smart

"Er så lei av jenter som ligger som døde slakt i senga og forventer at vi skal gjøre alt. Og når det ikke blir noen stor opplevelse er selvsagt alt mannens feil. Dere har jo ikke noe ansvar for egne orgasmer og nytelse."

Hehe, dette sier jo litt om deg som elsker. For FØRSTE bud er at man tenner på gutten man er sammen med, og andre at man er trygg på hverandre - slik at man kan fortelle og veilede.

Så hvis du har vært utsatt for mange som ligger som slakt i sengen, så tror jeg rett og slett at de ikke har tent på deg. Mer sånn at "å faen er han ikke ferdig snart" for ikke å såre deg.

Du har antagelig hatt ons, eller korte forhold, kun basert på sex, og da er det ikke alle som gidder eller tør å si ifra.

Jeg personlig tar ansvar for egen nytelse, men også for sambos - det er da også gjensidig. Det går ganske greit i og med at vi tenner på hverandre så det gnistrer, og resten går av seg selv.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å prate om sex, og hva man liker. Det er da ganske så naturlig og DU, kunne da like gjerne sagt til dine "slaktsaker" at du kunne tenkt deg ting litt mer variert og fått som du gir, for du gir vel?

Hvis disse da ikke reagerer, blir sure, eller ikke gidder, så tror jeg nesten sikkert at det er DEG de ikke tenner på, OG, da er det igrunn ikke annet å si enn: Bedre lykke neste gang :)

Sier det noe om meg? Nei, det sier noe om en del av de jentene jeg har hatt sex med. Dette er noe de fleste andre menn også har opplevd.

Jeg har kun hatt en ONS, og hun var ikke en av de som bare lå der. Det er flere jeg har vært sammen med og som tente på meg som lå som slakt. Forholdene var ikke kun basert på sex. Dette er som sagt noe mange menn har opplevd.

Men det er jo typisk kvinner, ikke kan de ta noe ansvar. De skyver det som vanlig over på mannen. Er de ikke særlig aktive er det også selvfølgelig mannens feil.

At du tar ansvar for din egen nytelse (har du alltid gjort dette?) betyr ikke at andre kvinner gjør det.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så vanskelig å snakke om sex, men mange kvinner tør/vil ikke snakke om hva de liker. Kvinner skal liksom ikke like sex, de skal ikke vise at de er kåte. Derfor tar færre kvinner iniativ til sex også. De er redde for å bli sett på som billige (tenker da i et forhold).

Jeg spør alltid de jeg har sex med om hva de liker, men får ofte ikke svar eller intetsigenge svar som "alt du gjør er godt".

Dette er som sagt ikke bare min erfaring, og det er typisk at du som kvinne ikke vil prøve å løse problemet, men heller skyve alt ansvar/skyld over på mannen. Som vanlig.

Sier det noe om meg? Nei, det sier noe om en del av de jentene jeg har hatt sex med. Dette er noe de fleste andre menn også har opplevd.

Jeg har kun hatt en ONS, og hun var ikke en av de som bare lå der. Det er flere jeg har vært sammen med og som tente på meg som lå som slakt. Forholdene var ikke kun basert på sex. Dette er som sagt noe mange menn har opplevd.

Men det er jo typisk kvinner, ikke kan de ta noe ansvar. De skyver det som vanlig over på mannen. Er de ikke særlig aktive er det også selvfølgelig mannens feil.

At du tar ansvar for din egen nytelse (har du alltid gjort dette?) betyr ikke at andre kvinner gjør det.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er så vanskelig å snakke om sex, men mange kvinner tør/vil ikke snakke om hva de liker. Kvinner skal liksom ikke like sex, de skal ikke vise at de er kåte. Derfor tar færre kvinner iniativ til sex også. De er redde for å bli sett på som billige (tenker da i et forhold).

Jeg spør alltid de jeg har sex med om hva de liker, men får ofte ikke svar eller intetsigenge svar som "alt du gjør er godt".

Dette er som sagt ikke bare min erfaring, og det er typisk at du som kvinne ikke vil prøve å løse problemet, men heller skyve alt ansvar/skyld over på mannen. Som vanlig.

Jeg skyver ikke ansvaret over på menn generellt, hvor har du det fra? Jeg kan vel ikke ordne opp i ditt eller andres sexliv. Jeg bare påpekte en mulighet.

For å si det sånn da. Du har følere - ikke sant. Du klarer da vel å merke om jenta virkelig er med, eller om hun bare ligger der å sier at "alt du gjør er godt", men egentlig ikke mener det?

Mitt sexliv er sånn, at jeg er glad i han jeg er sammen med og tenner på det jeg ser, lukter og smaker. Det samme gjelder han. Da blir man ikke passiv, men vil ha mer og mer, og blir revet med gir ikke av plikt, men fordi det faller naturlig og er deilig. Får lyst til å gjøre alt, og kroppen jobber av kåthet og nytelse.

Bare ved å skrive om dette nå, og å tenke på det, så reagerer det et visst sted på meg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...