Gå til innhold

Liker dere menn den beskyttende rollen?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Mange jenter/kvinner liker å bli beskyttet av mannen. De liker maskuline,standhaftige, stødige og omtenksomme menn, en som kan være overhodet. Menn med store beskyttende hender, menn med trygge armer som holder rundt en når en er lei seg eller redd, og en mann som man kan krype godt i armkroken til. MEN liker dere menn alltid være den som skal passe på og beskytte??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95279-liker-dere-menn-den-beskyttende-rollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Jeg vil vel helst ha en kvinne som er meg likeverdig -- altså en jeg kan støtte meg til like mye som hun kan støtte seg til meg.

Vennlig hilsen

Det er ikke akkurat støtte jeg snakker om her. Gutter trenger selvfølgelig like mye støtte som alle andre kjønn i denne verden, det er ikke det jeg mener. Det er jo mest naturlig at jenta sitter i armkroken til gutten. Og det er mest naturlig at gutten er den høyeste og største av vekst i forholdet.Det er liksom guttene som er den som passer på oss jenter.Og det liker ihvertfall jeg, gutter som passer på meg.Ikke gutter som skal passe på for å være tøff eller ha makt, men rett og slett bare fordi han er glad i meg.

Det er vel slik hos mange menn du beskriver. Samtidig trenger også de aller fleste menn positiv repons på de gjør. (Voldtektsmenn og andre tullinger trenger ikke slik respons.)

Med respons mener jeg at hun viser tilstrekkelig tydelig at hun setter pris på det som skjer. For mange menn er det også nødvendig at hun ikke er for passiv. For stor passivitet oppleves nemlig av en aktiv mann som han gir og gir og gir, og at hun gir aldri noe tilbake.

Gjest mislykket

Det er ikke akkurat støtte jeg snakker om her. Gutter trenger selvfølgelig like mye støtte som alle andre kjønn i denne verden, det er ikke det jeg mener. Det er jo mest naturlig at jenta sitter i armkroken til gutten. Og det er mest naturlig at gutten er den høyeste og største av vekst i forholdet.Det er liksom guttene som er den som passer på oss jenter.Og det liker ihvertfall jeg, gutter som passer på meg.Ikke gutter som skal passe på for å være tøff eller ha makt, men rett og slett bare fordi han er glad i meg.

Hei!

Men hvem skal passe på gutten. Pappa?

(Eller kanskje du ikke unner HAM en å krype i armkroken til?)

Hva som er mest naturlig, kan vel sikkert diskuteres...

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...