skorpion84 Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Onanere gjør jeg ofte. Tør ikke si det til noen, men jeg elsker d! Betyr d at jeg r sexgal eller r d flere som har d slik som meg? Jeg er ikke lesbisk, men jeg tenner på tanken av å onanere og bli onanert av en annen jente. De fleste jenter påstår at de aldri har tenkt slike tanker eller onanert i d hele tatt. Derfor ville jeg bar vite om noen andre enn meg, har d på samme måte. 0 Siter
skorpion84 Skrevet 13. november 2000 Forfatter Skrevet 13. november 2000 Onanere gjør jeg ofte. Tør ikke si det til noen, men jeg elsker d! Betyr d at jeg r sexgal eller r d flere som har d slik som meg? Jeg er ikke lesbisk, men jeg tenner på tanken av å onanere og bli onanert av en annen jente. De fleste jenter påstår at de aldri har tenkt slike tanker eller onanert i d hele tatt. Derfor ville jeg bar vite om noen andre enn meg, har d på samme måte. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Jeg synes du skal spørre Grünfeld på forum for seksualitet (men jeg tror ikke du er unormal!) 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Jeg synes du skal spørre Grünfeld på forum for seksualitet (men jeg tror ikke du er unormal!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.