Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 28 år og har fullstendig fått panikk!!! Jeg er helt desperat...føler meg utrolig ensom.

Jeg har vært sammen med en gutt i hele mitt liv...ellers hatt en del fram/tilbake forhold. Det virker som om de jeg har vært forelsket i bare er ute etter sex....selv om "forholdene" kan vare i flere år. Vil ha en kjæreste jeg...en jeg kan gjøre masse ting sammen med...le og gråte med...en å øse mine følelser over....for jeg har masse følelser. Jeg har et stort hjerte...sier nesten aldri nei...er utadvendt og har humor...så hvorfor er jeg da alene??? Jeg er vel lett å "bruke",tror på alle og stiller ikke kritiske spørsmål ved noen som jeg liker....er overvektig men søt...kan det være vekten??? Er jeg for snill? Hva er galt med meg???? Savner noen så sårt...at bare det å sitte sammen med venner og berøre et annet menneske nesten får meg til å gråte!! Trenger en klem...trenger noen til å holde rundt med og si at de er glad i meg....trenger nærkontakt til et annet menneske.Det har alltid vært meg som har tatt vare på andre...både syke foreldre,venner og "kjærester"som utnytter min snillhet. Er det for mye av meg å be om en som kan gi meg en klem....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95332-finnes-det-noen-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

du finner den rette en dag skal du se! ingenting å bekymre seg over. jeg hadde også et stort, stort savn! ønsket en kjæreste, men det ble med one night stands. og det var bare dumt! (angrer enormt.) så plutselig møtte jeg en gutt, jeg var 26. vi visste det skulle være oss to, og forlovet oss etter 4 uker og flyttet sammen da. jeg tror ikke det har noe med at du er et par kilo for mye å gjøre, det må du slutte å tenke på. du vet det når du møter den rette, og da skal du se hvor godt du får det! og jeg kjenner mange som er rundt de 30 og enda ikke har slått seg til ro. så... lykke til! (jeg holdt på å gi opp, men så møtte jeg altså han jeg giftet meg med.) jeg vet det ikke er lett å savne nærhet, men ikke gjør som meg å forveksle det (eller hvordan jeg skal forklare det..) med sex i fylla. jeg håpet alltid på å få en kjæreste, men det var jo feil måte.

du finner den rette en dag skal du se! ingenting å bekymre seg over. jeg hadde også et stort, stort savn! ønsket en kjæreste, men det ble med one night stands. og det var bare dumt! (angrer enormt.) så plutselig møtte jeg en gutt, jeg var 26. vi visste det skulle være oss to, og forlovet oss etter 4 uker og flyttet sammen da. jeg tror ikke det har noe med at du er et par kilo for mye å gjøre, det må du slutte å tenke på. du vet det når du møter den rette, og da skal du se hvor godt du får det! og jeg kjenner mange som er rundt de 30 og enda ikke har slått seg til ro. så... lykke til! (jeg holdt på å gi opp, men så møtte jeg altså han jeg giftet meg med.) jeg vet det ikke er lett å savne nærhet, men ikke gjør som meg å forveksle det (eller hvordan jeg skal forklare det..) med sex i fylla. jeg håpet alltid på å få en kjæreste, men det var jo feil måte.

Takk for svaret. Jeg skjønner hva du mener men det er så vanskelig å tro....men jeg forveksler vel sex og følelser...men ikke i fylla,for jeg drikker ikke. Heldigvis...ellers hadde det vel vært flere....

petter smart

Hva baserer du din teori om at tidligere kjærester kun har vært ute etter sex på? At forholdene er slutt? De færreste menn ville holdt ut i flere år i en kjæresterolle dersom de bare var ute etter sex.

Dersom mange ville ha sex med deg er det neppe noe galt med kroppen din.

På meg virker det som om du her et stort hjerte og masse kjærlighet å gi. Men kanskje det kan bli for mye av det gode. Kanskje blir du klengete og litt for desperat. Dette skremmer gjerne bort menn. Ta det litt med ro, ikke kleng deg på dem, vær litt "hard to get".

Mulig mange menn ser på deg mer som en venn enn en potensiell kjæreste.

Egenskaper som gjør deg til et godt menneske er ikke alltid det menn ser etter initielt når de vurderer en potensiell kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...