Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nephilia27

Takk for at du har tatt deg tid til å svare meg!!

Har fått time hos legen på mandag, og er veldig spent på hva som skjer, og ikke minst om min lege er slik din første lege var....

Etter at jeg leste innlegget ditt er det så mye som har falt på plass, med trøtthet, lite sexlyst (hjelper masse når vi prøver å bli gravid...) at jeg fryser mye, sover dårlig, at jeg er VELDIG glemsk osv osv. Så jeg håper at det er lavt stoffskifte som er årsaken, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Krysser fingrene for at det går deres vei nå, det har dere virkelig fortjent! Synes det var tøft å gå gjennom dette tre ganger, så all ære til deg!!

Klemz, Nephilia

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95376-nephilia-27/#findComment-535262
Del på andre sider

Takk for at du har tatt deg tid til å svare meg!!

Har fått time hos legen på mandag, og er veldig spent på hva som skjer, og ikke minst om min lege er slik din første lege var....

Etter at jeg leste innlegget ditt er det så mye som har falt på plass, med trøtthet, lite sexlyst (hjelper masse når vi prøver å bli gravid...) at jeg fryser mye, sover dårlig, at jeg er VELDIG glemsk osv osv. Så jeg håper at det er lavt stoffskifte som er årsaken, ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Krysser fingrene for at det går deres vei nå, det har dere virkelig fortjent! Synes det var tøft å gå gjennom dette tre ganger, så all ære til deg!!

Klemz, Nephilia

Hei,

jeg drister meg til å svare her selv om jeg ikke har vært med på den "opprinnelige" tråden.

Jeg er en av de som har diagnosen lavt stoffskifte (i tillegg til en rekke andre faktorer). Dette ble oppdaget etter første icsi-forsøket våren 2000. Da ble jeg satt på Thyroxin N, og stoffskiftet stabiliserte seg. Det har dessverre tatt noe tid før øvrige symptomer har forbedret seg, og fremdeles sliter jeg noe. Jeg ville være forberedt på at det kan ta litt tid for kroppen å komme i normalt gjenge ved medisinering, og kanskje medisineringen må justeres noen ganger. Få oppfølging av en spesialist eller i det minste av en lege som er interessert!

Jeg ble gravid på vårt 3. icsi-forsøk som ble gjennomført omtrent ett år etter at jeg begynte på Thyroxin. Da hadde jeg i tillegg vært gjennom lapraskopi for pcos og endometriose. Vet ikke hva som ga utslaget for vår del, men nå har vi hvertfall en nydelig icsi-prins på 15 mnd :o)

Lykke til, både med stoffskifte og forsøk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95376-nephilia-27/#findComment-535890
Del på andre sider

Gjest nephilia27

Hei,

jeg drister meg til å svare her selv om jeg ikke har vært med på den "opprinnelige" tråden.

Jeg er en av de som har diagnosen lavt stoffskifte (i tillegg til en rekke andre faktorer). Dette ble oppdaget etter første icsi-forsøket våren 2000. Da ble jeg satt på Thyroxin N, og stoffskiftet stabiliserte seg. Det har dessverre tatt noe tid før øvrige symptomer har forbedret seg, og fremdeles sliter jeg noe. Jeg ville være forberedt på at det kan ta litt tid for kroppen å komme i normalt gjenge ved medisinering, og kanskje medisineringen må justeres noen ganger. Få oppfølging av en spesialist eller i det minste av en lege som er interessert!

Jeg ble gravid på vårt 3. icsi-forsøk som ble gjennomført omtrent ett år etter at jeg begynte på Thyroxin. Da hadde jeg i tillegg vært gjennom lapraskopi for pcos og endometriose. Vet ikke hva som ga utslaget for vår del, men nå har vi hvertfall en nydelig icsi-prins på 15 mnd :o)

Lykke til, både med stoffskifte og forsøk!

Gratulerer med den lille! Koselig å høre at noen lykkes med dette.

Det er alltid kjekt å høre andres erfaringer.

Jeg kommer nok til å være obs på hvordan legen tar dette, og kanskje få ham til å videresende meg til en spesialist dersom det er tilfelle at jeg har lavt stoffskifte.

Vet du hvor lang tid det tar før en får svar på blodprøven?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95376-nephilia-27/#findComment-536165
Del på andre sider

Gjest trust

Gratulerer med den lille! Koselig å høre at noen lykkes med dette.

Det er alltid kjekt å høre andres erfaringer.

Jeg kommer nok til å være obs på hvordan legen tar dette, og kanskje få ham til å videresende meg til en spesialist dersom det er tilfelle at jeg har lavt stoffskifte.

Vet du hvor lang tid det tar før en får svar på blodprøven?

Det tar 1-2 uker å få svar på blodprøven om lavt stoffskifte.

Lykke til!!

ps! Det tok 1 og ett halvt år å komme seg helt etter å ha lavt stoffskifte så lenge.

Tvi tvi!!

Klem

Trust

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95376-nephilia-27/#findComment-536203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...