Gå til innhold

Sitter når jeg tisser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha-vanskelig

Hei,

Jeg kan vanskelig tenke meg at du har et fysisk problem. Jeg tror mange menn urinerer ved hjelp av samme teknikk.

Men hvis du er overbevist om du har et problem med penis, og/eller føler at det å sitte og urinere er plagsomt/vanskelig, bør du oppsøke din fastlege. Fastlegen vil kunne gi deg råd, ev. henvise deg videre til korrekt ekspertise.

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Gjest en frustrert 18-åring

Flere leger anbefaler menn å sitte og tisse, da det er enklere å tømme blæren når en sitter og slapper av i muskulaturen.

Hvorfor klarer du ikke å stå og tisse da?

Fordi når jeg prøver å stå så har jeg ikke kontroll over noen ting.

Det som kommer ut havner alle andre plasser enn nedi doskålen.

Jeg tror muligens at problemet er at forhuden har grodd fast i penishodet eller noe...

Annonse

petter smart

Jeg tror muligens at problemet er at forhuden har grodd fast i penishodet eller noe...

Du er ikke alene om dette. Veldig mange kvinner klager på at mennene deres pisser mer på gulv og vegger enn ned i do.

Trekk tilbake huden og sikt. Verre skal det ikke være.

Hvis forhuden har grodd fast i hue så er det kanskje en ide å stikke til legen å få løsnet på faenskapet?

Ha-vanskelig

Hei,

Du bør snarest ta kontakt med din fastlege som vil henvise deg videre til urolog, subsidiært psykolog!

God bedring og lykke til!

Med vennlig hilsen,

Gjest mrbond

Jeg tror nok at det er trang forhud som er problemet her.

De fleste menn har problemer med å treffe av og til. Det skjer ofte når trykket er stort, fordi strålen da ofte deler seg. Og da skal du være dyktig dersom du treffer. :)

Et godt råd er å klemme på glansen rett før du slipper det løs.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Det er ingen skam å sitte og tisse. Jeg gjør det ofte selv, i hvert fall når jeg føler for det.

Det hadde vært langt verre om du sto og dreit, for å si det sånn.

Jeg fikk kjeft for at jeg satt her en gang. Kvinnemennesket mente det ikke var mandig ?!?!

Hvis en mann skal begg deler skal han stå først og sitte etterpå ? Eller omvendt ?

Gjest Ynkelig og patetisk

Hei kjære deg, blir så trist når jeg leser dette, og grunnen til det, er sikkert at jeg har det samme problemet selv.

Min penis er kort, og tykk og jeg har små stramme baller. Dette betyr at pikken min aldri henger, men står rett ut. Den er også såpass kort, at om jeg prøver å presse den nedover, for å tisse, så forsvinner den inn i pungen, og tisset spruter overalt.I tillegg til å ha en liten penis, så står selve spruten ikke i linje ut fra penis sin lengde retning, men ca 45grader oppover. Dette betyr, at om jeg tisser, uten å holde i penis, så tiser jeg oppover, omtrent til magehoye, før det faller, om du skjønner. Derfor er det komplett umulig for meg å stå å tisse, har aldri klart å treffe toaskålen. Selv år jeg sitter er det vanskelig for meg å tisse, må da bøye meg langt fremover, for å få penis til å peke mest mulig nedover, og i tillegg til dette må jeg han hånden der nede, for å styre penis nedover, så langt jeg kan, uten at det spruter overalt. Dette er så flaut at jeg har sterkt redusert selvtillit og føler meg ikke som enn mann i det hele tatt. Jeg er livredd for å vise meg for en kvinne, og har kun hatt 2 sexpartnere i hele mitt 25 årige liv. MIn penis måler ca 12 cm, og jeg er usikker på om dette er unormalt lite, men uannsett, for meg å stå å tisse er komplett umulig. Føler med deg, vet det er utrolig vondt. Jeg har vurdert å gå til lege, ønsker kanskje en operasjon, for å rette på strålen, slik ay den stråler i penis sin lengde retning, men tør ikke,....

Har du piercingen gjennom urinrøret? Dvs spruter det til alle kanter når du pisser, og at det er derfor du må sitte????

Gjennom urinrøret, ja.

Nei, det spruter ikke til alle kanter og jeg har full kontroll i 90 % av tilfellene, men for å gardere seg så skader det ikke å sitte.

Det spruter uansett ikke til alle kanter. Man innarbeider seg tross alt en tisserutine og kjenner sitt egen lem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...