Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er ei jente som har nå i snart 6 år prøvd og bli gravid utan å lykkes. For litt over 2 år sidan var eg til kikkholsopprasjon av eggstokkene,men dei fant ingenting gale på dei. Har ellers våre igennom alt av blodprøver, men det er ingen ting gale med meg.

Har våre igjennom 4 IVF forsøk der eg vart gravid på dei 2 siste, men eg mistet.

Etter det så valgte min mann å forlate meg.

Har nå funnet meg igjen en mann og etter å vert sammen i 5 mnd så vart eg gravid på naturmetoden, men atter ein gong så mistet eg i 7 uke.

Var til utredning i går, der eg vart lagt i narkose. Gynekologen min fortalde at ho hadde funnet ein del sammenvoksninger oppe i livmoren min, og det eg lurer på er kva er det????

Kan det vere årsaken til at eg eventuelt ikkje er blitt gravid???? Og kan det vere årsaken til at eg har mistet????

Alle desse sammenvoksningene er nå fjernet, så kan det vere eit håp om at eg nå kan bli gravid????

Med vennleg hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95520-sammenvoksninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også konstatert mulige sammenvoksninger, og legen sa til meg at det _kunne_ ha veldig mye å si for at jeg ikke ble gravid.

Hos meg ble de funnet på kontrastrøntgen. Jeg ble så sendt til hysteroskopi for å undersøke nærmere. Da fant de ingenting. Legen mente at kontrastundersøkelsen kunne ha løsnet dem.

Jeg ble gravid fire dager etterpå, og det gikk bra.

Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95520-sammenvoksninger/#findComment-534731
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...