Gå til innhold

Sammenheng mellom utvikling av penis og røyking?

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 16år

Hei:)

Jeg er en gutt på 16 år som har røyka så å si fast med mindre pauser siden 13 års alderen.

Vet at røyking setter ned testosteron produksjonen, men vil det si at penisen min ikke kommer til å bli fullt utviklet i størrelse?

Den er sånn ca. 14 cm lang når den er erigert, men jeg håper inderlig at den vokser noe mer:-) Kan vel ta med at jeg ikke røyker mer enn ca. 5-6 sigaretter i hverdagene, men gjerne litt mer i helgene.

Håper på seriøse svar, på forhånd takk!

Fortsetter under...

Gjest Gutt 16år

Hei:)

Jeg er en gutt på 16 år som har røyka så å si fast med mindre pauser siden 13 års alderen.

Vet at røyking setter ned testosteron produksjonen, men vil det si at penisen min ikke kommer til å bli fullt utviklet i størrelse?

Den er sånn ca. 14 cm lang når den er erigert, men jeg håper inderlig at den vokser noe mer:-) Kan vel ta med at jeg ikke røyker mer enn ca. 5-6 sigaretter i hverdagene, men gjerne litt mer i helgene.

Håper på seriøse svar, på forhånd takk!

Vel... Kan ikke si at dette stemmer med alle da.. Men jeg startet og røyke når jeg var 12år og min størrelse er ca 20 cm. Men ta heller og slutt oå røyk du.

Har kutta SINSYKT mye ned her.. Røykt 2 sig. i dag og jeg har røykt i 14 år nå :)

Vel... Kan ikke si at dette stemmer med alle da.. Men jeg startet og røyke når jeg var 12år og min størrelse er ca 20 cm. Men ta heller og slutt oå røyk du.

Har kutta SINSYKT mye ned her.. Røykt 2 sig. i dag og jeg har røykt i 14 år nå :)

Det tror jeg neppe har noen virkning på størrelsen på penisen din.

Men du bør absolutt slutte å røyke av andre grunner, spesielt ille er det at du har begynt å røyke i så ung alder. Det skal mye til at kroppen din vil tåle dette til du blir gammel, men det er ditt valg.

Ha en fin dag:-))

Det tror jeg neppe har noen virkning på størrelsen på penisen din.

Men du bør absolutt slutte å røyke av andre grunner, spesielt ille er det at du har begynt å røyke i så ung alder. Det skal mye til at kroppen din vil tåle dette til du blir gammel, men det er ditt valg.

Ha en fin dag:-))

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Slutt å røyk.Men lengden på din penis blir neppe mer om du slutter å røyke. 14 cm er bra nok det, bare 1-2 cm kortere enn gjennomsnittet her i landet. Det kan du ikke klage over.

Gled deg over det du har, i stedenfor å ergre deg over det du ikke har.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Slutt å røyk.Men lengden på din penis blir neppe mer om du slutter å røyke. 14 cm er bra nok det, bare 1-2 cm kortere enn gjennomsnittet her i landet. Det kan du ikke klage over.

Gled deg over det du har, i stedenfor å ergre deg over det du ikke har.

Jeg har fått hørt og lært at røyking hemmer vekst, både i selve lengde på kroppen, men også penis. Dette er det jo forsket om. Om du slutter å røye NÅ vil du neppe få en lengre penis. Grunnen er at du har røyket hittil, og at den neppe vokser noe mer nå.

Mvh,

Annonse

Jeg har fått hørt og lært at røyking hemmer vekst, både i selve lengde på kroppen, men også penis. Dette er det jo forsket om. Om du slutter å røye NÅ vil du neppe få en lengre penis. Grunnen er at du har røyket hittil, og at den neppe vokser noe mer nå.

Mvh,

• 1 år senere...

Det er hvertfall usexy å røyke. Jeg ville aldri hatt en samboer som røyker!

Jeg har en MEGET TYKK pikk, og har røkt sigaretter i alle år. OG: Jeg blir kåt av jenter som røyker! Endelig er det noen som tør ta opp denne fetishen. :-))

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...