Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så var det over for denne gang... Testet en blå i dag, og er så deprimert!!! Dette var "gullegga" mine - og tredje forsøk alt i alt. Føler meg totalt mislykket:( trist klem

Skrevet

Æsj, så leit da! Sender en trøstehilsen.

God klem fra

Skrevet

Huff! Var det gått mange dager nå da? Nei, dette var dumt!

*trøsteklem*

Skrevet

Huff! Var det gått mange dager nå da? Nei, dette var dumt!

*trøsteklem*

Heisann. Takk for det! Det har gått to uker siden innsetting. klem

Gjest Svale
Skrevet

Neimen snuppeline da!

Så langt fra gode nyheter som det kan komme! Føler sååå med deg, og vet hvor vondt dere har det! Skulle ønske jeg kunne strekke meg mot deg og gi deg en skikkelig god klem! Men istedet må jeg nøye meg med å skrive her, og føler liksom at ord ikke strekker til. Men vit at jeg tenker på deg...ta vare på hverandre..

Klem fra

Skrevet

Uff det var trist, føler med deg og sender over en trøsteklem.

Nå, en stund etter at jeg igjen testet negativt, har jeg klart å se på det som en gang nærmere det forsøket som lykkes. Ta tiden til hjelp, og pass godt på hverandre.

Skrevet

Føler med deg ....finnes ikke ord som kan trøste - du må bare la tiden gå og du vil føle det bedre etter hvert.

Prøv å finn på ting som du vanligvis blir glad av å gjøre. Treff venner som kanskje ikke har barn - prøv å vær sammen med venner som vet hva du har gått gjennom.

Trøsteklemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...