tigerlily1365380484 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hei. Jeg sliter med unormalt mye utflod. det er så ille at jeg må gå med bind 24t i døgnet. jeg kan feks ikke gå på stranda en hel dag om sommeren om det ikke er toalett jeg kan gå å skifte bikini. Jeg har vært til diverse konsultasjoner hos gynekologer og beskjeden er den samme. Du må leve med det.. det er ikke dødelig. så jeg må altså leve med kløe og svie og sår resten av livet? jeg har heller ikke mulighet til å ha glede av sex særlig ofte, da dette gjør plagene enda verre. Jeg leste en artikkel i september oktober i fjor i dagbladet. Men finner den ikke igjen. den omhandlet en lege som nevnte noe om en ukjent kjønnssykdom. Det måtte tas DNA-prøve for å påvise den og den kunne ikke sees på i norge enda. Noen som har fått med seg denne artikkelen og kanskje husker navnet på sykdommen? det er jo lov å håpe at dette kan gjelde meg og at jeg kan bli frisk snart... sukk.. fortvilet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95610-irriterende-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.